پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بستری ۲۰۵بیمار مشکوک به کووید۱۹ در مازندران

۲۰۵بیمار با تشخیص احتمالی به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی شدند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بر اساس اعلام روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل، ۲۴ساعت گذشته با بستری ۲۰۵بیمار با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها، شمار کنونی بستری شدگان در استان به هزار و ۲۰۹نفر رسید.
همچنین در این مدت ۱۹۲ یمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۴۷بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
علوم پزشکی مازندران: شناسایی ۱۷۳ بیمار با تشخیص احتمالی کووید۱۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۱۷۳بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۵۶نفر مرخص شدند.
دکتر موسوی افزود: اکنون هزار و ۱۴بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.
وی گفت: ۲۰۹بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
علوم پزشکی بابل: شناسایی ۳۲بیمار کرونایی جدید
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۳۲بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در چهاربیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۳۶بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.
دکتر سیدفرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۹۵نفر اعلام کرد و افزود: ۳۸بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.