پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بستری ۱۸۵ بیمار کرونایی در مازندران/ مرگ ۹ نفر

براساس اعلام روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل، شبانه روز گذشته با شناسایی ۱۸۵ بیمار با تشخیص احتمالی کووید۱۹ در مازندران، شمار بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی هم اکنون به هزار و سه تن رسید.

0

 پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: براساس اعلام روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل، شبانه روز گذشته با شناسایی ۱۸۵ بیمار با تشخیص احتمالی کووید۱۹ در مازندران، شمار بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی هم اکنون به هزار و سه تن رسید.

در حال حاضر ۲۰۴بیمار مبتلا به بیماری کرونا به دلیل شرایط بالینی نامناسب در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۲۲۱بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: شناسایی ۱۵۱ بیمار کرونایی جدید

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۱۵۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و۱۸۰ نفر ترخیص شدند.

دکتر سیدعباس موسوی افزود: اکنون ۸۰۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او گفت: ۱۶۹بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۶ نفر ۲۴ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: شناسایی ۳۴ بیمار کرونایی جدید
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۳۴ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۴۱ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سید فرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۹۸نفر اعلام کرد و افزود: ۳۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

او گفت: ۳ نفر ۲۴ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.