پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کندوان مسدود شد

0

فرمانداری ساری: علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه کندوان براساس برنامه از صبح امروز مسدود شد، افزود: انسداد این محور تا ساعت ۱۷ ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هراز و سوادکوه به‌عنوان محورهای جایگزین برای تردد اعلام شدند، تصریح کرد: براساس برنامه انسداد روزانه محور کندوان از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به‌جز ایام تعطیل  تا ۲۰ اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تشدید محدودیت‌های کرونایی طی هفته گذشته در شمال، افزود: از روز سه‌شنبه هفته گذشته ۱۱هزار برگشت داده شد و بیش از ۳هزار و ۵۰۰ خودرو با اعمال جریمه برگشت داده شدند.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار اینکه احتمال ریزش و رانش در محورهای شمال بالا است، خاطرنشان کرد: تاکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است که لازم است توصیه‌ها و هشدارها جدی گرفته شود.

قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت راه‌های استان است.

/۸۶۰۳۴/ج/ی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.