پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بستری ۱۴۳ بیمار کرونایی و جان باختن ۷ نفر در مازندران

۱۴۳ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در مازندران بستری و ۷ نفر نیز براثر ابتلا به این بیماری فوت شدند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بر اساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۴۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان پذیرش و بستری شدند.
همچنین در این مدت ۱۶۸ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی برای ادامه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.
در حال حاضر ۸۸۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری بوده و از این تعداد ۱۹۶ نفر با وضعیت حادّ تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.
شبانه روز گذشته نیز ۷ بیمار مازندرانی بر اثر ابتلا کروناویروس جان خود را از دست دادند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: فوت ۷ بیمار کرونایی
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : ۲۴ساعت گذشته ۱۱۴ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه پذیرش و بستری و ۱۵۲ نفر ترخیص شدند.
دکتر سیدعباس موسوی افزود: هم اکنون ۷۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری بوده که از این تعداد ۱۵۷ بیمار بدحال با وضعیت حادّ تنفسی، تحت مراقبت‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران گزارش شده است.

وخامت حال ۳۹ بیمار کرونایی در بابل

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۱۶ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.
دکتر سید فرزاد جلالی افزود: در حال حاضر ۱۸۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و ۳۹ نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه خوشبختانه امروز هیچ فوتی کرونایی در بابل ثبت نشده است، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.