پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بزودی عملیات اجرایی سد هلی چال رودبار کیاسر آغاز می شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهادرانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر دکتر محمد ابراهیم ابراهیمی کیاسری در دیدار با دکتر رسولی مسئول طرح و برنامه اداره آب منطقه ای استان مازندران،اظهار داشت: باعنایت خداوند متعال و پیگیری های مستمر در یک سال گذشته یکی از قول هایی که به مردم شریف و کشاورزان محترم کیاسری مبنی بر احداث سد در منطقه رودبار کیاسر جهت ذخیره آب کشاورزی داده شد به تحقق پیوست.

وی افزود: این سد از نوع سنگ وبتن و به ارتفاع 10 متر در نزدیکی امام زاده عالی و بالی کیاسر احداث خواهد شد.

رئیس شورای شهر کیاسر خاطر نشان کرد: این طرح با اعتبار حدودی یک میلیارد تومان که از محل اعتبارات استانی تأمین شده است،احداث خواهد شد و مشکل دیرینه مردم در تامین آب کشاورزی مرتفع خواهد شد.

دکتر ابراهیمی کیاسری گفت: همچنین با توجه به موقعیت طبیعی منطقه احداث این سد می تواند یک ساختگاه برای جذب گردشگر نیز باشد.

وی، با تشکر از مسئولین استانی به ویژه استاندار محترم جناب آقای مهندس اسلامی که نگاه ویژه ای به کیاسر دارند و همچنین تشکر از آقای دکتر یخکشی و زیر مجموعه ایشان در اداره آب منطقه ای استان که تمام تلاش هایشان را به کار بسته اند، افزود: از تمام کشاورزانی که در این زمینه کمک کار بنده در تحقق این مهم بوده اند بالاخص جناب آقای ذولفقاری تقدیر و تشکر می نمایم.

رئیس شورای شهر کیاسر در پایان ابراز امیدواری کرد: علی رغم وضع اقتصادی موجود در کشور و فارغ از بعضی از فضا سازی های رسانه ای عده ای،با کمک مردم در این دوره شورای اسلامی شهر کیاسر خدماتی را که شایسته مردم کیاسر است برای آنها به ارمغان بیاوریم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.