پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تاکید رئیس شورای شهر کیاسر بر لزوم ضرورت درآمدزایی و ایجاد درآمدهای پایدار توسط شهرداری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر سید حسن موسوی کیاسری در جلسه معارفه شهردار جدید کیاسر،با تقدیر از عملکرد سرپرست شهرداری کیاسر در دوران تصدی مدیریت شهری، اظهار داشت:نظم و انضباط مالی و اداری، درستکاری و صداقت از خصوصیات بارز آقای ایمانی در دوران سرپرستی بوده و با تلاش های شبانه روزی خود بخشی از مشکلات شهرداری را برطرف کرد.

وی در ادامه ضمن تبریک انتصاب مهندس کاظمی به عنوان شهردار جدید کیاسر، خاطرنشان کرد: پیگیری مربوط به امور اداری و مالی،ساماندهی و گسترش اتوماسیون اداری و برنامه ریزی و برنامه محوری مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای شهر کیاسر با بیان اینکه نظارت مستمر و پیگیری بر ساخت و سازهای شهری در دستور کار شهرداری قرار گیرد، تصریح کرد: تهیه طرح برای اجرای پروژه های عمرانی و اتمام پروژه های نیمه کاره سطح شهر نیز در اولویت کاری شهرداری باشد.

موسوی بر لزوم جذب درآمدهای شهری و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری کیاسر تاکید کرد و گفت: امکانات درآمدی نظیر سنگ شکن و ماشین آلات شهرداری می تواند به درآمد شهری کمک کند.

وی با بیان اینکه ارتباط مستمر با مردم و پیگیری امور شهری می تواند بخشی از مشکلات شهری را برطرف سازد، افزود:
ارتباط مستمر مردم و ارائه راهکار از سوی شهروندان می تواند به توسعه پایدار شهر کمک کند

رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر یکی از سنجش کار آمدی نظام اداری میزان رضایت مندی شهروندان است، گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری کیاسر از اولویت های کارکنان باشد.

موسوی افزود:یکی از مهمترین اهداف در هر سازمان ارتقاء سطح بهره وی نیروی انسانی شاغل در آن است که می بایست این موضوع در شهرداری کیاسر مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار تعامل و ارتباط منطقی با اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر در راستای اجرای برنامه های مدیریت شهری توسط شهردار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.