پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگشت آرامش به اردوی نساجی قائمشهر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، اگرچه به دلیل درگیری اینجت (agentیا کارگزار فوتبالی) با سرمربی نساجی قائمشهر که منجر به زخمی شدن رضا مهاجری سرمربی این تیم مازنی و کشیده شدن پایش به بیمارستان شد، ولی با این وجود با برگشت  مهاجری به تمرین سرخپوشان مازنی این تیم از این حاشیه جنجالی نیز خارج شد و در انتظار شروع نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران است که تا ساعتی دیگر قرعه کشی آن در مشهد در جوار بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا(ع) با وجود مشخص نشدن زمان برگزاری مسابقات شروع می شود.
برگشت آرامش به نساجی 
سرپرست تیم نساجی قائمشهر می گوید: با خاتمه یافتن بحث مالک باشگاه نساجی قائمشهر به عنوان یکی از پرطرفداران ترین تیم های شهرستانی حاضر در لیگ برتر، تا حد زیادی آرامش نسبی به تیم و باشگاه برگشت و تمرینات بازیکنان نیز زیر نظر کادر فنی در حال انجام است.
فرهاد کوچک زاده عصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان با دلگرمی بیشتری نسبت به گذشته تمرینات آمادگی را پشت سر می گذارند و این روزها از آمادگی خوبی برخوردارند و این ثبات موجود در تیم نوید بخش آینده خوب برای باشگاه و تیم نساجی است.
وی اضافه کرد:اگرچه تا مشخص نشدن مالک تیم، بازیکنان تا حدودی نسبت به آینده تیم دغدغه های به جایی داشتند، ولی با صحبت هایی که با آنها شد، به اطمینان کامل برای ادامه کار با نساجی رسیدند و تمرینات خود را با حساسیت بیشتری پشت سرگذاشتند.
وی خاطرنشان کرد: تیم ما برای آمادگی بهتر نیاز به آرامش دارد و تمام تلاش مجموعه باشگاه و تیم اعم از کادر فنی، سرپرست تیم حفظ آرامش موجود و پرهیز از ایجاد هرگونه حواشی است.

جذب ۱۰ بازیکن جدید
سرپرست نساجی قائمشهر گفت: برای فصل آینده با احتساب بازیکنان زیر ۲۰ سال ما ۱۰ بازیکن جدید جذب تیم نساجی برای فصل آینده رقابت ها کردیم که ۶ بازیکن بزرگسال از سایر تیم ها به تیم ما اضافه شدند.
کوچک زاده اظهارداشت: اکثر بازیکنانی که در فصل جاری به تیم اضافه شدند، در باشگاههای بزرگی چون سپاهان، سایپا حضور داشتند و سابقه حضور در تیم نساجی را نیز داشتند و به نوعی ما بیشتر بازیکنانی که جذب کردیم از بازیکنان سابق نساجی و بومی این خطه شمال کشور بودند.

برگشت سرمربی مصدوم به تمرین
کوچک زاده در مورد مصدوم شدن رضا مهاجری سرمربی تیمش در درگیری با اینجت در زمین تمرین در تهران گفت: متاسفانه در این درگیری سرمربی نساجی از ناحیه بینی دچارشکستگی شد که بلافاصله با انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: وضعیت جسمی سرمربی این تیم رو به بهبودی است و تمرین روز جاری تیم نیز زیر نظر ایشان انجام شد و در شرایط فعلی مشکلی وجود دارد.

پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان نساجی در هفته آینده 
سرپرست نساجی قائمشهر در مورد وعده پرداخت ۲۰ تا ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان برای فصل جاری از سوی مالک باشگاه گفت: تاکنون هیچ پرداختی از سوی مالکان باشگاه به بازیکنان انجام نشده است.
کوچک زاده افزود: طبق وعده قرار است حداکثر تا روز یکشنبه هفته آینده ۲۰ مردادماه سال جاری اولین پرداختی به بازیکنان انجام شود و این پرداختی به نوعی به بازیکنان ما برای ادامه کار دلگرمی خواهد داد.
نساجی مازندران تنها نماینده مردم این خطه شمال در رقابت های لیگ برتر است که در فصل ۹۸-۹۷ با گل شماری و پیشی گرفتن از رقیب هم استانی خود رایکا بابل (خونه به خونه سابق) با هدایت جواد نکونام پس از ۱۳ سال در سال گذشته به لیگ برتر صعود کرد.
این تیم در پایان فصل گذشته رقابت های فوتبال پس از کناره گیری جوادنکونام در نیم فصل اول از این تیم با هدایت مجید جلالی در  رده دهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت ها قرار گرفت.
۶۹۸۲
/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.