پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری همایش گرامیداشت هفته تربیت اسلامی چهاردانگه + تصاویر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم گرامیداشت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در منطقه چهاردانگه، امروز ۹ اسفند ۱۳۹۵ در دبیرستان شبانه روزی زینبیه شهر کیاسر برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین تیموری امام جمعه ، شریعت نژاد، رییس آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه و دیگر مسئولین بخش و مدیران، مشاورین، مربیان تربیتی و دبیران تربیت بدنی و سلامت منطقه برگزار شد.

این مراسم شامل برنامه هایی ازقبیل: قرائت کلام الله مجید، سرود ملّی جمهوری اسلامی ایران، مقاله، سرود، سخنرانی و و تقدیر از فعالان عرصه تربیتی بود.

حجت الاسلام و المسلمین تیموری، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر رجایی و باهنر و «هفته تربیت اسلامی» ، ایام فاطمّیه را  نیز تسلیت گفت و از حضرت فاطمه (س) به عنوان الگو و اسوه همه ما در مسیر تربیت اسلامی یاد کرد.

وی افزود: به واسطه تلاش دو بزرگوار شهیدان رجایی و باهنر نهاد مقدّس امور تربیتی تأسیس شد اما باید بدانیم که روز و هفته تربیت اسلامی یک سمبل است و ما در همه حال در قبال فرزند، دانش آموز و جامعه مسئولیم و تربیت اسلامی مختص فرد خاصی نیست لذا باید همه تلاش کنیم که هم خود عامل به تربیت اسلامی باشیم و هم به نوبه خود برای حرکت دادن جامعه به سوی تربیت اسلامی گام برداریم .

امام جمعه شهر کیاسر، در ادامه سخنان خویش گفت: مربیان محترم باید توجه داشته باشند که در مسیر تربیت باید ابتدا اعتقادات را اصلاح کنند، سپس به دل و تزکیه نفس و اخلاق بپردازند و فردی که به این درجه برسد علم او نیز علمی مفید و سودمند خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین تیموری، در ادامه خاطر نشان کرد که رفتار مربی مخصوصا در مسیر تربیت اسلامی باید براساس مهربانی و احترام باشد که این اصل، اساس و پایه تربیت و الگوی رفتاری پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز بود. 

 

موردی جهت نمایش و جود ندارد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.