پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری همایش حجاب و عفاف دختران مدارس شهر کیاسر«نهضت ما زندایم»

در راستای برنامه «نهضت ما زنده ایم» همایش حجاب و عفاف دانش آموزان و همکاران مدارس دخترانه شهر کیاسر، با حضور حجت الاسلام والمسلمین تیموری( امام جمعه شهر کیاسر)، مسئولین آموزش و پرورش منطقه، در دبیرستان زینبیه کیاسر برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در راستای برنامه «نهضت ما زنده ایم» همایش حجاب و عفاف دانش آموزان و همکاران مدارس دخترانه شهر کیاسر، با حضور حجت الاسلام والمسلمین تیموری( امام جمعه شهر کیاسر)، مسئولین آموزش و پرورش منطقه، در دبیرستان زینبیه کیاسر برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری، در این مراسم، با استناد به آیات کلام الله مجید و احادیث به بیان نکاتی در مورد حجاب و عفاف و همچنین محاسن آن پرداخت.

 

امام جمعه شهر کیاسر، اساس حجاب و عفاف را خانواده دانسته و گفت: خانواده های ما باید تمام سعی خود را در انتقال این فرهنگ اسلامی به فرزندان خود و نسل های بعدی جامعه به کار گیرند.

 

وی افزود: حجاب مختص زن یا مرد نیست، همه ما باید مراقب نگاه های خود و همچنین نگاه های نا پاک اطراف خود باشیم، چرا که عادت به نگاه ناپاک منجر به سیاه شدن دل می شود.

 

در پایان مراسم، به همکاران و دانش آموزان فعال در زمینه حجاب و عفاف جوایزی اهدا شد.

IMG_9286-1

 

IMG_9285-3

 

IMG_9278-2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.