پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری همایش بزرگ بررسی مشکلات زیست محیطی زباله در شهر کیاسر

0

نقی شریعت نژاد عضو شورای اسلامی شهر کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد: همایش بزرگ بررسی مشکلات زیست محیطی زباله  در روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ در مسجد محمد رسول الله شهر کیاسر با حضور مسئولین بخش و شهرستان برگزار می گردد.

این عضو شورای اسلامی شهر کیاسر هدف از برگزاری این همایش را بررسی و رسیدن به یک راهکار عملی  مانند تشکیل یک کمیته برای بررسی روند پیشرفت نیروگاه زباله سوز می باشد.تا این کمیته ماهانه میزان پیشرفت کار را بررسی و به مردم گزارش کند.

شریعت نژاد افزود، با توجه به اینکه مدت ۱۱ سال انتقال زباله شهرستان ساری به بخش چهاردانگه می گذرد و قول های داده شده به مردم تا کنون عملی نشده است باعث شده است مردم چهاردانگه از این وضعیت به شدت نگران باشند.

این مسئول شهر کیاسر اظهار داشت:زباله تاثیر بسیار منفی بر زیست محیطی بخش  چهاردانگه داشته و همچنین شیرابه زباله باعث خطرناک شدن جاده ساری کیاسر در مواقع بارندگی شده است.

عضو شورای شهر ساری گفت: مردم از مسئولین این انتظار را دارند که این مشکل به طور اساسی حل شود و کاری به این که تا الان کدام مسئول کوتاهی کرده ندارند و فقط حل این معضل زیست محیطی را از مسئولین شهرستان و استان خواستار هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.