پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی بانوان شهر کیاسر

0


نخستین جلسه هم اندیشی بانوان شهر کیاسر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری کیاسر نخستین جلسه هم اندیشی جمعی از بانوان شهر کیاسر با حضور امام جمعه بخش چهاردانگه شهر کیاسر حجت الاسلام والمسلمین جلائی صلاحی ،حجت الاسلام نوری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر، عالمی رئیس فنی حرفه‌ای و اعضای ‌شورای اسلامی شهر کیاسر حول محور نقش و تاثیرگذاری بانوان در جامعه ، در سالن اجتماعات فنی حرفه‌ای شهر کیاسر برگزار شد.

در ابتدا حاج محمد مهدی‌نژاد رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر ، ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان، تصریح کرد حضور بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به عنوان نیروهای تاثیرگذار، بسیار مطلوب است و شورای ششم به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد.

در ادامه حجت الاسلام جلائی صلاحی امام جمعه بخش چهاردانگه شهر کیاسر به ارزش و جایگاه زنان در جامعه پرداختند و اظهار داشتند که همه‌ی زنان باید به نقش خود واقف باشند زیرا جایگاه و کرامت انسانی آنها به عنوان یک زن، مادر و همچنین رسالت اجتماعی آنها بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام نوری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بخش چهاردانگه با اشاره به نقش بانوان در مقابله با تهاجم فرهنگی، عنوان داشتند با همکاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی، اقدام به تشکیل نهضت پیشرفت بانوان چهاردانگه خواهند کرد.

مهندس راضیه فیاضی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر کیاسر، دلیل برگزاری این نشست را در راستای شنایی مسایل و مشکلات زنان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تلاش برای حل این مشکلات و توانمندسازی بانوان شهر اعلام کردند و اظهار امیدواری کرد که با کمک هم و با توجه به ظرفیت بالایی که در شهر وجود دارد از جمله امام جمعه محترم،سازمان تبلیغات و فنی‌حرفه‌ای و سایر ادارات و سازمان‌ها، اقدام به مرتفع کردن این مشکلات برآییم.

مهندس فیاضی با اشاره به نظریه مشارکت شهری، اظهار داشتند که با مشارکت بانوان در عرصه مدیریت شهری شاهد توسعه طولانی‌تر، جامع‌تر و پایدارتری خواهیم بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر کیاسر در پایان به نقش موثر و تاثیرگذار بانوان در جامعه اشاره کرده و خاطرنشان کرد: با توجه به نقش بانوان ، انتظار می‌رود که روحیه مطالبه‌گری بانوان بیشتر باشد و شاهد حضور پررنگ و مستمر بانوان عزیز در شهe

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.