پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم گرامی داشت شهادت رئیس‌جمهور در روستای ارا

0

مراسم گرامیداشت شهادت رئیس‌جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامیشان از طرف پایگاه بسیج برادران و خواهران و شورای اسلامی ودهیاری با حضور یوسفیان فرماندهی محترم حوزه مقاومت بسیج عشایری حضرت ابوالفضل علیه السلام ،با سخنرانی آیت الله سید احمد میرعمادی همراه با اقامه نمازجماعت جماعت و قرائت نماز شب لیلة الدفن با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی اراء در تکیه حضرت ابوالفضل علیه السلام روستای ارا برگزار گردید.

آیت‌الله میرعمادی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در روستای اراء بیان داشت که شهید آیت الله رئیسی به عنوان یک عالم مجاهد و خدمتگزار دلسوز ویژگی‌هایی داشت که سبب محبوبیت ایشان گردید

روش برخورد شهید آیت الله رئیسی اخلاق اسلامی بود ، او نه تنها نیش و کنایه ،طعن و نقد و بد اخلاقی مخالفان را تحمل می‌کرد بلکه در برابر اهانت و تهمت آنان سعه صدر به خرج می‌داد و پاسخ منطقی و اخلاقی داشت ، حتی عیب و نقص مخالفان را به رخ نمی‌کشید.

مردمداری با مردم بودن ، مدارا با مردم ، خدمتگزار مردم بودن خصوصیت ذاتی ایشان بود او به تمام معنا درد و رنج مردم را حس می‌کرد و برای التیام بخشیدن غم مردم تلاش می‌کرد در برابر مردم متواضع و خاکسار بود.

ولایتمداری رئیس جمهور شهید با در اختیار داشتن تمام امکانات و اعتبارات خود را ملزم به اطاعت از رهبری می‌دانست ، مصمم بود رهنمودهای رهبری را عمل و پیاده کند و چیزی که بر خلاف نظر رهبری باشد و یا موجب آزرده خاطر شدن رهبری گردد ، انجام ندهد.

روحیه جهادیتلاش و کوشش شبانه روز و خستگی ناپذیری از ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی بوداو با کار بی وقفه از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت و تعالی استفاده می‌کرد ، واقعاً به شعار “ما می‌توانیم” معتقد بود و با توکل بر خدا کارها را پیش می‌برد در مردم امید ایجاد می‌کرد.

اخلاص و صداقت اساس عمل ایشان اخلاص وصداقت بود ،از هوای نفس ، حب مقام و ریاست به دور بود معمولاً حاکمان گاهی برای مصلحتی ، مطلبی بر خلاف واقع اظهار می‌دارند ، اما او هرگز از این روش استفاده نکرد بلکه از سلاح نافذ و برنده اخلاص و صداقت استفاده کرد او صادقانه وارد ریاست جمهوری شد و صادقانه خارج شد دعایش این بودرب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق عاش سعیدا  و مات سعیدا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.