پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی در منطقه چهاردانگه

مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی منطقه چهاردانگه، در دبیرستان شبانه روزی امام حسین (ع) روستای وناجم برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از پانا، در این مراسم که مدیران و مربیان پرورشی مدارس دوره های تحصیلی منطقه چهاردانگه حضور داشتند، مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران با اشاره به اینکه برای فعالیتهای تربیتی نمی توان تک ساحتی اقدام کرد، گفت: تعلیم و تربیت در زمان محصور نیست و برای همیشه باقی می‌ماند.

 

حجت الاسلام شکرالله شریعت نژاد خاطرنشان کرد: مربی پرورشی فقط یک مربی نیست بلکه یک تفکر و و ارزش نهادی در جامعه است.

 

وی افزود: همه ما به عنوان دست اندرکاران امر تربیت دانش آموزان باید شهروندانی متعهد،اخلاقی ،قانون مدار ومتناسب در تراز جمهوری اسلامی پرورش دهیم.

 

مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران اظهار داشت: با حفظ ارزش های دینی و فرهنگی باید به استقبال تکنولوژی روز رفته، آن را هدایت و مدیریت کرده و در راستای  تعالی امر تربیت بهره بگیریم و اجازه ندهیم هجمه فرهنگی و آسیب ها به فرزندان و ارزشهای جامعه ما آسیبی برساند.

 

مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه نیز ضمن تسلیت شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: این جلسه برای قدرشناسی از فعالان عرصه تربیت به ویژه معاونان و مربیان پرورشی برگزار شده است.

 

سید محمد مسعودیان زاده با بیان اینکه قدردانی از مربیان تربیتی در دایره زمان و مکان محصور نیست، خاطرنشان کرد: مفاهیم تربیتی به نیکویی در در آیات نورانی حضرت حق و کلام معصومین بیان شده است و ما باید آن را با نگاه خلّاق به دانش آموزان انتقال دهیم..

 

در ادامه مراسم، سرپرست خبرگزاری پانا استان مازندران ضمن بیان کارکرد رسانه در دنیای امروز گفت: با فراهم سازی شرایط و ایجاد زمینه برای پیوند دانش آموزان با تکنولوژیهای نوین ارتباطی و شبکه های اجتماعی،ضمن آشنا ساختن آنها برای استفاده مطلوب از این ظرفیت های موجود،دانش آموزان را نسبت به آسیبهای ناشی از خطرات این ابزار نوین ارتباطی آگاه کنیم.

 

علیرضا سعیدی کیاسری خبرگزاری پانا را بستر مطلوبی برای انعکاس فعالیت دانش آموزان و عملکرد مدیران و مربیان در مدارس دانست و خاطرنشان کرد: پانا خانه دانش آموز است.برای همین او باید با احساس تعلق به این خانه، برای رونق آن بکوشد.

 

وی افزود: خبرگزاری پانای مازندران با هدف ارتقاء دانش و مهارت دانش اموزان در امر خبرنگاری،در ابتدای ماه جاری، دوره آموزشی سه روزه را به صورت متمرکز در مرکز لستان برگزار کرد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه نیز در این مراسم.گزارش جامعی از روند فعالیتها و دستاوردهای تربیتی و فرهنگی منطقه از آغاز سال جاری تاکنون به حاضران ارائه داد.

 

در پایان این مراسم با اهداء لوح تفدیر و هدیه از فعالان عرصه تربیتی مدارس منطقه چهاردانگه قدردانی شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.