پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم اربعین شهدای خان طومان در ساری

مراسم اربعین ۱۳شهید مدافع حرم مازندران که هفدهم اردیبشهت در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسیدند ، پنجشنبه شب در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

0
 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: مراسم اربعین ۱۳شهید مدافع حرم مازندران که هفدهم اردیبشهت در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسیدند ، پنجشنبه شب در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

 

۸۲۱۱۵۴۱۵-۷۰۸۰۱۶۰۳

این مراسم پس از نماز مغرب و عشاء با حضور مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ،خانواده های معظم شهدا ،فرماندهان سپاه ، بسیجیان ،مسئولان و آحاد مردم مازندران برگزار شد.

شهیدان محمد بلباسی از قائمشهر ، علی جمشیدی از نور ، رضا حاجی‌زاده از آمل ، حسن رجایی‌فر و سید رضا طاهر از بابل ، سیدجواد اسدی و محمود دادمهر از ساری ، سعید کمالی از میاندرود ، علیرضا بریری از بابلسر ، علی عابدینی از فریدونکنار ، حسین مشتاقی از نکا ، رحیم کابلی و یدالله قنبری از بهشهر ۱۳ شهید مدافع حرم هستند که اواسط اردیبهشت امسال در منطقه خان طومان سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند.

حمید رضا رستمیان فرمانده لشگر ۲۵کربلا مازندران در این مراسم با تشریح حماسه آفرینی رزمندگان مازندرانی در منطقه خان طومان سوریه ، گفت: امروز شهیدان و رزمندگان مدافع حرم استان در بین شیعیان جهان اسلام زبانزد هستند.

وی اضافه کرد : رزمندگان مدافع حرم مازندران سه نبرد سخت را در خان طومان با تکفیری ها و داعشی ها انجام دادند که چندین نفر از دشمنان را به هلاکت رساندند.

فرمانده لشگر ۲۵کربلا مازندران با اشاره به اینکه در نبرد سوم در خان طومان ، داعشی ها با دو هزار نیرو به همراه فرماندهان ارشد کشورهای عربستان و اسرائیل ، با تمام امکانات و ادوات جنگی در ۱۶و ۱۷ اردیبهشت حمله کردند ، گفت: در این نبرد ۱۳تن از مازندرانی ها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رستمیان با بیان اینکه امروز ۳۱شهید مدافع حرم استان افتخاری برای شیعیان در جهان اسلام هستند ، خاطر نشان کرد : دفاع و مقاومت در جبهه اسلام ادامه دارد و مدافعان حرم استان و کشور داوطلبانه آماده حضور در این جبهه حق علیه باطل هستند.

مازندران ۱۰هزارو ۴۰۰شهید تقدیم این نظام کرده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.