پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم اختتامیه چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد در چهاردانگه

مراسم اختتامیه چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد امروز (تاریخ1393/12/6) در سالن پژوهش سرای آموزش و پرورش منطقه با حضور دانش آموزان، اولیاء و همکاران برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم اختتامیه چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد امروز چهارشنبه 6 اسفندماه 93 در سالن پژوهش سرای آموزش و پرورش منطقه با حضور دانش آموزان، اولیاء و همکاران برگزار شد.

 

در این مراسم، علاوه بر نمایش فیلم برای دانش آموزان، احمد رجبی ( از هنرمندان کشور ) درباره اهداف جشنواره و فیلم های اکران شده توضیحاتی ارائه نمود.

 

roshd7

 

در ادامه خلیلی، معاون آموزشی اداره، ضمن تقدیر و تشکر از اولیاء، دانش آموزان و همکاران گفت: اکثر دانش آموزان منطقه موفق به تماشای فیلم های جشنواره شدند.

 

معاون آموزشی اداره گفت: در مناطق دور دست و روستایی که امکان ایاب و ذهاب برای دانش آموزان وجود نداشت فیلم برای مدارس ارسال و در همان مکان برای آن ها نمایش داده شد.

 

در پایان برنامه تعدادی از اولیا و دانش آموزان به بیان نظرات خود در مورد فیلم ها و جشنواره پرداخته و خواستار برگزاری جشنواره در منطقه برای سال های بعد شدند.

 

اکبری، دبیر برگزاری جشنواره در منطقه گفت: با برنامه ریزهای انجام شده، جهت برگزاری هرچه بهتر جشنواره در منطقه، تعداد 1355دانش آموز، 150 فرهنگی و 223 نفر اولیاء از فیلم ها دیدن کردند. همچنین اطلاع رسانی مطلوب از طریق سایت آموزش و پرورش منطقه و سایت های خبری دیگر نیز انجام گرفته است.

 

تصاویر زیر مربوط به افتتاحیه این جشنواره ی بین المللی می باشد.

 

roshd

roshd (1)

roshd (2)

roshd (3)

roshd (4)

roshd (5)

roshd (6)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.