پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری شورای اداری مشترک دهیاران و مدیران بخش چهاردانگه

جلسه اداری مشترک دهیاران و مدیران بخش چهاردانگه امروز ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ در بخشداری چهاردانگه برگزار گردید.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، شورای اداری مشترک دهیاران و مدیران بخش چهاردانگه با حضور حجت الاسلام تیموری امام جمعه ، مدیران بخش و دهیاران روستا های چهاردانگه،  صبح امروز ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ در محل بخشداری تشکیل شد.

 

اسماعیل امینی، بخشدار چهاردانگه ضمن خوش آمد گویی و  تبریک هفته دولت از زحمات مدیران بخش چهاردانگه که در منطقه محروم  و وسیع و با امکانات کم در حال تلاش هستند تقدیر و تشکر نمود.

 

وی،ضمن تشکر از زحمات خالصانه دهیاران آنها را بازوی قدرتمند مدیران بخش در روستاها دانست که  فعالیت ها در روستا بدون تلاش و کوشش شبانه روزی آنها انجام پذیر نیست و دهیاران نباید پشت درب مسئولان منتظر بمانند، بلکه باید به خواسته ها آنها باید توجه شود.

 

مسئول سیاسی بخس،  ضمن تشکر از فعالیت دولت تدبیر و امید، حل مشکل هسته ای، کاهش تورم و ثبات نسبی قیمت ها را از فعالیت دولت در مدت دوساله برشمرد و ضمن ابراز امیدواری به رفع تحریم ها آبنده کشور و بخش را خوب توصیف نمود.

 

امینی مختصری از فعالیت های انجام شده در بخش چهاردانگه را در این جلسه بیان و گفت انشا الله در نماز جمعه این هفته به طور مفصل فعالیت های انجام شده را برای مردم  فهیم و لایت مدار بخش چهاردانگه تشریح خواهد نمود.

 

این مسئول همچنین در این جلسه  تذکراتی به مدیران بخش و دهیاران برای پیشبرد بیشتر امور  و از آنها خواستند مشارکت جدی در برگزاری یادواره شهدا داشته باشند و در صورت مقدور بودن وسایل ایاب و ذهاب را برای خانواده شهدا فراهم نمایند.

 

حجت الاسلام تیموری امام جمعه در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت به دولت مردان صادق، با ذکر حدیثی از امام محمد باقرگفت، هرکس امور مردم را سرپرستی می نماید و با انصاف و مردم داری و ترس از خدا کار را انجام می دهد خداوند ورودا و به بهشت را بر خود لازم می نماید.

امام جمعه سخنانی پیرامون  شعار سوال مطرح نمودندو تذکراتی که مقام معظم رهبری به مسئولین کشور دادند را تبیین نمودند.

 

در این جلسه عالیشاه، رییس شورای اسلامی بخش چهاردانگه، محمد پور رییس جهارد کشاورزی ، احمدی رییس ثبت احوال، بگنج پور رییس محیط زیست  و میرزا جانی رییس اداره برق چهاردانگه به تشریح فعالیت های حوزه فعالیت  خود پرداختند.

 

امام جمعه ، بخشدار و رییس شورای بخش با توجه به نزدیک بودن به برگزاری مراسم دوزدهمین یادواره ۱۹۵ شهید بخش چهاردانگه،از عموم شوراهای اسلامی و دهیاران تقاضا نمودند با حضور گسترده در این مراسم میزبان خوبی برای مهمانان عزیز باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.