پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر به بخش چهاردانگه

0

جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر بخش چهاردانگه ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ برگزار گردید.

️جسله ستاد تسهیلات خدمات سفر بخش چهاردانگه شهرستان ساری باحضور حجت‌الاسلام جبارزاده امام جمعه ، مهندس کاظمی بخشدار ،قادری سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان و دیگر اعضای ستاد دربخشداری چهاردانگه برگزار گردید

️در این جلسه کاظمی با اشاره به پتانسیل های گردشگری بخش چهاردانگه از اقدامات خوب صورت‌گرفته ستاد خدمات سفر در این منطقه خبر داد و گفت با همدلی مسولان این بخش کیفیت و کمیت خدمات در حد مطلوب می‌باشد. وی جاذبه های موجود در این بخش از جمله باداب سورت، پارک آبی الندان ودریاچه چورت را منحصربفرد عنوان نمود و افزود با برنامه ریزی های صورت گرفته تمهیدات لازم جهت استقبال از گردشگران اتخاذ گردیده است.

️ حجت‌الاسلام جبارزاده امام جمعه در این جلسه بیان داشتند: كميته ستاد تسهيلات سفر در كنار خدمات رساني به ميهمانان نوروزی ، برنامه های فرهنگی مناسب ماه مبارک رمضان را در اولويت قرار دهد.

️در ادامه قادری دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ ، برنامه های تحولی و فرهنگی را جز اولویتها ستاد خدمات سفر عنوان نمود و افزود تلاش بر این است نشاط اجتماعی در جامعه با حفظ شئونات توسعه یابد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.