پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه ی عمومی شهر کیاسر

جلسه ی انجمن کتابخانه عمومی شهر کیاسر به مناسبت گرامیداشت هفته ی کتاب و کتابخوانی در 23 آبان 1393 در محل بخشداری برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از کانون پرورش فکری کودکان مرکز کیاسر، جلسه ی انجمن کتابخانه  عمومی شهر کیاسر به مناسبت گرامیداشت هفته ی کتاب و کتابخوانی در 23 آبان 1393 با حضور بخشدار محترم منطقه چهاردانگه، معاون محترم شهردار، ریاست محترم آموزش و پرورش، کارشناس محترم کمیته ی امداد امام خمینی (ره)، ریاست محترم شورای شهر، رییس محترم کتابخانه ی عمومی کیاسر، مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای محترم انجمن کتابخانه در محل بخشداری تشکیل شد.

 

ضمن خیر مقدم از طرف آقای امینی، بخشدار محترم منطقه چهاردانگه به کلیه مدعوین پیشنهادات و نظراتی از طرف مسئولین داده شد. مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حدیثی از حضرت امام صادق (ع) برنامه ها فعالیتهایی که در هفته ی کتاب و کتابخوانی از قبیل: ایجاد نمایشگاه در مرکز؛ دعوت از دانش آموزان و حضور آنها در مرکز؛ بازدید اعضا مرکز از کتابخانه ی عمومی شهر کیاسر و اهداء 50 جلد کتاب ارسال شده از دفتر استان به اعضا برتر کتابخوان و حضور مربی مسئول فرهنگی هنری در مدارس گزارش داده شد.  

 

بخشدار محترم منطقه ی چهاردانگه تاکید کرد همه ی شما مسوولین باید اهل مطالعه باشید هدف از برگزاری این جلسه افزایش سطح کمی وکیفی و ارتقای آن در مطالعه می باشد.

ketab

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.