پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری تشییع پیکر جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از برگزاری مراسم تشییع پیکر ۱۸ تن از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا برای فردا خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از فار س علیرضا یونسی با اشاره به اینکه تاکنون پیکر مطهر هشت جان‌باخته مازندرانی فاجعه منا تحویل پزشکی قانونی استان مازندران شده است، اظهار کرد: تا امشب نیز قرار است پیکر ۱۰ تن دیگر از این جان‌باختگان این فاجعه وارد کشور شود که پس از ورود به تهران، به مازندران انتقال داده می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه فردا ساعت هشت صبح مراسم تشییع پیکر این افراد از میدان شهدای ساری به سمت میدان ساعت انجام می‎شود، افزود: پس از تشییع جنازه رسمی پیکر جان‌باختگان برای تدفین تحویل خانواده‎های این افراد می‎شود که می‌توانند برای تدفین برنامه‌ریزی کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه با این روند برای فردا پیکر مطهر ۱۸ جان‌باخته فاجعه منا در مرکز استان انجام می‌شود، تصریح کرد: مراسم تشییع با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، استاندار مازندران، مسئولان، خانواده‌های این عزیزان و مردم استان برگزار می‌شود.

 

وی از تشکیل ستاد هماهنگی تشییع پیکر جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا در استانداری مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: اعضای ستاد نیز شامل دستگاه‌ها و نهادهای چون اداره‌کل حج و زیارت، جمعیت هلال‌احمر، پزشکی قانونی، صدا و سیما، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و استانداری مازندران و سایر دستگاه‌های فرهنگی استان هستند که سعی می‌شود هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر این عزیزان تدارک دیده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.