پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

 برگزاری تریبون آزاد انتخاباتی در روستای چورت و کردمیر چهاردانگه

 تریبون آزاد انتخاباتی با موضوع سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه در روستای چورت و کردمیر چهاردانگه برگزار شد.

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه مدیر برنامه تریبون آزاد انتخاباتی چهاردانگه ساری گفت: از طریق این تریبون ، اهالی روستا مشکلات، مطالبات ، انتظارات و انتقادات خود را از رییس جمهور آینده بیان کردند.

سیدمحمدعلی قادری افزود: یکی از اهداف برگزاری این تریبون آزاد انتخاباتی، ایجاد فضای شور و نشاط انتخابات در چهاردانگه ساری است.

وی ادامه داد: اولین تریبون آزاد در روستای چورت و کردمیر برگزار شد و این برنامه در روستاهای دیگر چهاردانگه ساری نیز برگزار می شود.

قادری ارائی با بیان اینکه این برنامه از پایگاه خبری چهاردانگه و شبکه های اجتماعی این پایگاه پخش خواهد شد گفت: پیشنهادات و انتقادات اهالی این دو روستا به مسئولان بخش و شهرستان ساری منتقل می شود.

ضمناً در این تریبون آزاد ، جناب حجت الاسلام سیدابوالحسن میرعمادی از اهالی چهاردانگه به عنوان کارشناس سیاسی حضور داشته و به تبیین امور انتخابات و انتخاب اصلح پرداخت.

این تریبون آزاد انتخاباتی با پیشنهاد بسیج رسانه چهاردانگه ساری با موضوع انتخاب درست در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و با اجرای پایگاه خبری چهاردانگه نیوز برگزار شد، اهالی روستای چورت دهستان گرماب و روستای کردمیر دهستان پشتکوه چهاردانگه به بیان دیدگاهها و نظرات خود درباره شرکت در انتخابات و مطالبه خود از رئیس جمهور آینده پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.