پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری کنگره ملی شهیدحجت الاسلام سلیمانی فرد تاکید کرد

سردار ملکی مدیرکل بنیادحفظ آثاروارزشهای دفاع مقدس استان مازندران بر بازنشر آثار اولین شهیدروحانی دفاع مقدس و برگزاری کنگره ملی شهیدحجت الاسلام سلیمانی فرد تاکید کرد.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سردار ملکی مدیرکل بنیادحفظ آثاروارزشهای دفاع مقدس استان مازندران  بر بازنشر آثار اولین شهیدروحانی دفاع مقدس و برگزاری کنگره ملی شهیدحجت الاسلام سلیمانی فرد تاکید کرد.

 

photo_2016-04-03_19-29-37

در دیدار سرهنگ پاسدار لطف الله سلیمانی برادر شهید و همچنین حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد یادگار اولین  شهید اولین شهیدروحانی دفاع مقدس کشور، با سردار ملکی، مدیرکل بنیادحفظ آثاروارزشهای دفاع مقدس استان مازندران بر لزوم بازنشر آثار و خاطرات شهید ججت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد تاکید شد.

 

در این جلسه که جانشین سپاه کربلای مازندران و همچنین سردار اسحاقی مسؤول کنگره شهدای استان نیز حضور داشتند در خصوص برگزاری کنگره ملی شهید سلیمانی فرد تبادل نظر شد و مقرر گردید در اینده نزدیک جلسه ای به همین منظور تشکیل گردد.

 

 

2 نظرات
  1. محمودپارسا می گوید

    آقای حامد خلیلی ازنی لازم به یاد اوری میباشد به غیر شهید سلیمانی فرد منطقه چهاردانگه شهدای دیگه ای حتی شهدای گمنانم هم دارد ای کاش از همه انها یاد کنیم روح همه شان قرین رحمت الهی ….اللهم صل علی محمد و ال محمد
    ————————–
    با تشکر از جنابعالی و دقت نظر شما.پایگاه خبری چهاردانگه افتخار دارد تا کنون بیشتر پوشش خبری از یادواره شهدا و حتی شهدای حرم و شهدای نیروی انتظامی که در در گیری با اشرار به شهادت رسیدند را پوشش خبری دهد.
    شهید سلیمانی از انجاییکه شهید شاخص رواحنیت کشور می باشد و افتخار چهاردانگه است هرچه پوشش خبری آن بیشتر باشد به نفع بخش چهاردانگه و استان مازندران می باشد که مردانن آن در اولین روزهای جنگ برای حفظ اسلام و ایران بدون اینکه وظیفه آنها باشد به سوی جبهه شتافتند و به فیض عظمای شهادترسیدند.
    در باره شهدای دیگر منطقه آنچه برای بنده و پایگاه خبری مقدور بود انجام دادیم و خواهیم داد و همچنین دست خودمان را به سوی تمام کسانی که از شهدای منطقه عکس، خاطره ، زندگینامه و وصیت نامه دارند درخواست می نماییم که آنها را در اختیار پایگاه خبری چهاردانگه دهند تا آن را با افتخار منتشر نماییم . مانند معرفی شهدای روستای اروست که در زمان برگزاری یادواره شهدای بخش چهاردانگه انجام دادیم.
    خوشبختانه فرزند شهید سلینمانی فرد با پایگاه خبری چهاردانگه ارتباط بسیار خوبی داشته و مطالب مختلفی را برای پایگاه و شخصا برای بنده ارسال می نمایند که جا دارد از ایشان به علت همکاری صمیمانه تشکر نمایم.
    در پایان پوشش خبری شهیدای دیگر نافی آن نیست که بخواهیم شهید شاخصی مانند حجت الاسلام سلیمانی فرد را کم رنگ نماییم.
    در پایان اگر جنابعالی در زمینه شهدای منطه مطالب تهیه نمایید و در اختیار ما قرار دهید سپاسگزار خواهم شد. حامد خلیلی ازنی

    1. محمود پارسا می گوید

      درود بر شما حامد جان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.