پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه پرواز زائران مازندران به حج تمتع ۹۸ بسته شد

0

مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برنامه پرواز هواپیماهای حامل زائران حج تمتع مازندران از ۲۲ تیر ماه آغاز شد و تا ساعت حدود ۲۴ دیشب، شنبه شب ادامه داشت.

سعدالله وطن خواه افزود: آخرین پرواز انتقال زائران مازندران شب گذشته توسط هواپیمایی ایران ایر از فرودگاه دشت ناز ساری انجام شد و تمامی چهار هزار و ۲۶۰ زائر این استان به سفر حج تمتع اعزام شدند.

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی اعزام زائران مازندران نسبت به سال گذشته، ادامه داد: این زائران با ۱۷ سورت پرواز به مدینه اعزام شدند.

به گفته مدیرکل فرودگاه های مازندران در مدت هشت روز اعزام زائران استان تمامی واحدهای فروگاهی به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و انجام بموقع پروازها تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ها برای جلوگیری از تاخیر در پرواز صورت گرفت، افزود: بجز یک پرواز که به دلیل مشکل در بال هواپیما، انتقال زائران با هواپیمای جایگزین انجام شد تمامی پروازهای دیگر بموقع و سرساعت اعلام شده، صورت گرفت.

وطن خواه گفت: در این مدت به طور میانگین روزانه سه پرواز انتقال زائران مازندران از فرودگاه ساری به فرودگاه مدینه انجام شد.

وی زمان آغاز بازگشت زائران مازندران را ۲۵ مرداد ماه اعلام کرد.

/۱۸۹۹/۲۰۹۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.