پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بررسی نحوه خدمات دهی به مردم در مراکز بهداشتی چهاردانگه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در منطقه چهاردانگه ساری نحوه خدمات دهی به مردم را بررسی کرد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران مازندران دیروز با حضور در دهستان پشتکوه منطقه چهاردانگه ساری از خانه‌های بهداشت این منطقه به طور سرزده بازدید کرد.

دکتر غلامی در بازدید از خانه بهداشت روستا‌های کردمیر، اراء، اروست، ایول و تلمادره در جریان چگونگی خدمات دهی به مردم قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره هدف از حضور خود در دهستان پشتکوه گفت: برای شناخت دقیق‌تر از وضعیت ارائه خدمات در مراکز بهداشتی و درمانی و ارتباط نزدیک با همکاران و مردم حضور میدانی نقش موثری دارد تا از ارائه خدمات ارزیابی را داشته باشیم.

دکتر غلامی افزود: سرزده بودن به خاطر این است که واقعاً در میدان عمل و کار ببینیم چه اتفاقی می‌افتد .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مورد این سوال که آیا آب شرب منطقه دهستان پشتکوه به علت شیرابه زباله دپو شده در منطقه گویچاله از آلودگی برخوردار است یا خیر گفت: آلودگی آبی در دهستان پشتکوه نداریم، چون همکاران ما در بهداشت محیط هر روز آب را چک و کلر زنی می‌کنند و در حال حاضر مورد خاصی در این مورد مشاهده نگردید.

دکتر غلامی در این بازدید که با همراهی دکتر علیپور معاون بهداشتی دانشگاه و مدیران حوزه معاونت بهداشتی از مراکز خدمات جامع سلامت روستایی این منطقه انجام شد با حضور در بخش‌های مختلف با پزشک، مراقبان سلامت و بهورزان این مراکز گفتگو کرد و در جریان نحوه ارائه خدمات بهداشتی به مادران باردار، اجرای طرح صیانت از جمعیت و سایر فرآیند‌های مراقبتی بهداشتی از جمعیت تحت پوشش قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین با بررسی وضعیت واکسیناسیون کرونا در این منطقه، بر اهمیت همراهی مردم برای دریافت دز سوم واکسن تاکید کرد و خواستار توجه به امر «پیشگیری» با کمک توسعه اقدامات بهداشتی در جامعه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.