پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بررسی مشکلات بسیجیان بخش چهاردانگه با حضور سرهنگ شریعتی

کردان مهمترین فعالیت های بسیج بخش را در این مدت ، سرکشی از خانواده های معزز شهدا منطقه ، با حضورحجت الاسلام تیموری امام جمعه و اسماعیل امینی بخشدارمحترم ، حضور در پایگاه مقاومت روستا های تحت پوشش و بررسی وضعیت آنها، مشارکت جدی در برگزاری جشن 22 بهمن و غبار روبی مزار شهدا، پیگیری جهت انتقال پیکر مطهر شهید گمنام به منطقه و برگزاری وداع و تشییع باشکوه آن اعلام نمود

2

 

سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج سپاه کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه چهاردانگه ساری گفت: امروز دوشنبه 18 اسفند 1393 ، سرهنگ شریعتی فرمانده سپاه  ناحیه ساری در بخش چهاردانگه حضور یافت.

 

کردان افزود ،فرمانده سپاه ناحیه ساری جهت  بررسی مشکلات  ، در یکی از پایگاههای مقاو مت  بسیج حضور پیدا کرد.

 

سرهنگ شریعتی فرمانده سپاه ناحیه ساری، .  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کردان فرمانده بسیج سپاه کیاسر، راز موفقیت بسیج را تابع محض ولایت فقیه بودن دانست.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساری ،  ضمن تشکر از زحمات امام جمعه بخش و بخشدار محترم  و همکاری موثر آنها با بسیج ، راهیان نور و اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی جنوب را یکی از ماموریتهای مهم  و جدی فرهنگی  این نهاد مقدس دانست.

 

سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج سپاه کیاسر گزارشی از عملکرد سه ماهه بسیج بخش چهاردانگه را در این جلسه ارائه نمودند.

 

کردان مهمترین  فعالیت های بسیج بخش را در این مدت ،  سرکشی از خانواده های معزز شهدا منطقه ، با حضورحجت الاسلام تیموری  امام جمعه و اسماعیل امینی بخشدارمحترم ، حضور در پایگاه مقاومت روستا های تحت پوشش و بررسی وضعیت آنها، مشارکت جدی در برگزاری جشن 22 بهمن  و غبار روبی مزار شهدا، پیگیری جهت انتقال پیکر مطهر شهید گمنام به منطقه و برگزاری وداع و تشییع باشکوه آن اعلام نمود.

 

2 نظرات
  1. محسن می گوید

    باسلام و عرض خسته نباشید به جناب سرهنگ شریعتی و ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام ایشان در راستای تقویت و حمایت پایگاههای بسیج در منطقه، از حضور شریف ایشان بعنوان یک جانباز جنگ تحمیلی و بسیح فعال و عضو شورای بسیج خواهشی دارم که به فرمانده هان محترم پایگاهها و اعضای شوراهای بسیج تذکراکید بفرمایند که رابطه خودشان و پایگاه را با روحانیت و مردم را صمیمی تر کنند و بصورت آمرانه و قیومیت و طلبکارانه با مردم برخورد نکنند و خودشان را آقا بالا سر مردم ندانند و دنبال یک قشر از مردم نباشن و به رزمنده گان جنگ احترام قائل شوند.
    متاسفانه در روستای ما ما بسیجیان بسیار رنج می بریم

  2. اسماعيل عاليشاه می گوید

    باعرض سلام خدمت جناب سرهنگ شريعتي .خواستم خدمت جنابعالي عرض كنم كه دراين چند سال اخير كه آقاي كاووسي فرماندهي ناحيه حضرت ابوالفضل پشتكوه را به عهده گرفتند واقعا پايگاههاي اين منطقه وبسيجيان منطقه مذكور جان تازه اي گرفتندكه چنين فردي براي اين منطقه ضروري بود وما به ايشان افتخار ميكنيم كه برادرانه. دلسوزانه. وبي ريا وعاشق كارش راانجام ميدهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.