پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بررسی علت قطع درختان جنگل روستای پارتکلای دودانگه/ حضور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی در منطقه

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران حوزه ساری گفت: علت قطع درختان جنگل روستای پارتکلای دودانگه توسط یگان حفاظت و کارشناسان زبده در بحث فنی و هم انتظامی در حال بررسی است و پس از بررسی‌ها و حاصل شدن نتیجه این موضوع متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

0

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فیلمی در روزهای اخیر با موضوع تجاوز به منابع  طبیعی و جنگل‌ها در جنگل روستای پارتکلای دودانگه شهرستان ساری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

در این فیلم نشان داده می‌شود که در تعداد زیادی از درختان در قسمت پایین تنه آن خراشی ایجاد شده که سبب خشک شدن درخت و از بین رفتن آن می‌شود.

برای پیگیری علت این اقدام و اینکه از سوی چه کسانی این کار انجام شده با مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران، حوزه ساری گفت‌و‌گو کردیم که وی اعلام کرد که در حال حاضر در همان محلی حضور دارد که این اتفاق افتاده و در حال بازدید از منطقه است.

ذکریایی در این زمینه گفت: علت قطع درختان در این منطقه توسط یگان حفاظت و کارشناسان زبده در بحث فنی و هم انتظامی در حال بررسی است و پس از بررسی‌ها و حاصل شدن نتیجه این موضوع متعاقبا  اطلاع‌رسانی می‌شود.

 /۸۶۰۴۱/غ

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.