پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بررسی خسارت‌های طوفان در چهاردانگه/ از شکسته شدن تیر برق تا تخریب سقف چند خانه

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: مرتضی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره حادثه طوفان شب گذشته  در منطقه چهاردانگه مازندران، اظهار کرد: به دلیل شدت طوفان و در بررسی‌های اولیه سقف دو واحد مسکونی در روستاهای کوات و قلعه‌سر از جا کنده شده است.

وی با اعلام اینکه در روستای قلعه‌سر پوشش جدا شده از سقف به تیر برق برخورد کرده که موجب قطعی برق از شب گذشته تاکنون شده است، گفت: با تلاش نیروهای برق عملیات اتصال شبکه برق سراسری انجام شده است.

بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران خاطر نشان کرد: بررسی میزان خسارت در منطقه چهاردانگه در دو روستای قلعه‌سر و کوات در دستور کار است.

وی بیان کرد: در مرحله اول نسبت به تهیه گزارش از مسؤولان محلی و پس از آن اعزام کارشناسان برای بررسی میزان خسارت‌ها در برنامه کاری قرار دارد.

جعفری با اعلام اینکه خسارت‌های احتمالی در دو روستای کوات و قلعه‌سر گزارش شده است، افزود: در سایر روستاها تاکنون اطلاعاتی در اختیار ما قرار نگرفته است.

فرزاد کواتی دهیار روستای کوات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام اینکه سقف چندین واحد مسکونی در اثر طوفان تخریب شده است، گفت: تخریب دیوار یک واحد دامداری، برداشته شدن  سقف نیمه‌تمام یک واحد مسکونی، تخریب پوشش ایرانیتی چندین سقف واحدهای مسکونی و آبگرفتگی انبار سیمان تنها کارگاه بلوک‌زنی روستا از جمله خسارت‌های است که در بازدید میدانی مشخص شده است.

وی میزان خسارت به بخش کشاورزی به ویژه درختان سیاه‌ریشه را منوط به بازدیدهای میدانی اعلام کرد.

در همین ارتباط دهیار سیدمحمدحسین محمودی دهیار روستای قلعه‌سر از تخریب سقف کامل یک واحد مسکونی در این روستا خبر داده است.

وی گفت: سقف این واحد مسکونی در حال به دلیل طوفان شدید تخریب شد که اعضای خانواده در منزل ساکن بودند.

 هادی‌نژاد معاون عملیاتی برق چهاردانگه مازندران درباره طوفان شب گذشته و خسارت‌های احتمالی به شبکه برق این منطقه، بیان کرد: غیر از شکسته شدن کامل تیر برق در روستای قلعه‌سر خسارت دیگری گزارش نشده است.

وی بیان کرد: همکاران ما پس از دریافت اطلاعات خرابی برق در منطقه حضور یافته و پس از ترمیم شبکه نسبت به اتصال آن اقدام کردند.

هادی‌نژاد تنها خسارت طوفان شب گذشته به شبکه برق منطقه را شکسته شدن تیر برق در روستای قلعه‌سر اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.