پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برخی از مدیران مازندران در حد و اندازه سازمان کاری خود نیستند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه استراتژی مشخصی برای توسعه مازندران وجود ندارد، گفت: مازندران یک کلان‌شهر است و دید مسئولان باید استانی باشد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: یوسف‌نژاد  در بازدید از یک پایگاه خبری طی گفت‌وگویی با بیان اینکه رسانه‌ها دیده‌بان نظام هستند، اظهار کرد: اگر خبرنگاران به‌صورت تخصصی در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشند، بسیاری از خسارت‌ها به نظام وارد نخواهد شد.
 

وی افزود: اگر مسئولان به رسانه‌ها به‌عنوان یک مرجع و مشاور نگاه می‌کردند، اختلاس ۳ هزار میلیاردی در کشور رخ نمی‌داد.
 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به رسانه‌ها کم‌لطفی شده است، تصریح کرد: رسانه‌ها باید تلاش کنند تا ظرفیت خود را بالا ببرند تا به‌عنوان یک نهاد تخصصی در توسعه کشور شناخته شوند.
 

این مسئول با تاکید بر اینکه وجود رسانه‌ها موجب انضباط اداری خواهد شد و ارتباط مسئولان با آنها یک رابطه برد – برد است، گفت: امیدواریم بلاغ و سایر رسانه‌ها ضمن انتقاد، بذر امید در جامعه بکارند.
 

یوسف‌نژاد با تقدیر از عملکرد پایگاه خبری بلاغ، خاطرنشان کرد: همه ما در قبال نظام و انقلاب مسئولیت داریم و بلاغ به‌خوبی در این حوزه کار می‌کند.

 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استراتژی مشخصی برای توسعه مازندران وجود ندارد، بیان کرد: به نظر من مازندران یک کلان‌شهر است و دید مسئولان باید استانی باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر یک از شهرهای مازندران در یک حوزه خاصی زمینه پیشرفت دارند که باید در سند توسعه استان این موضوع تعیین شود.
 

این مسئول با بیان اینکه برخی از ظرفیت‌های مازندران مغفول مانده است، اضافه کرد: معادن استان ظرفیت خوبی برای پیشرفت هستند که کمتر به آنها توجه شده است.
 

یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه نمایندگان فقط نباید پیگیر مسائل شهر خود باشند، متذکر شد: مسائل فرهنگی و ارزشی میان مسئولان مظلوم واقع شده‌اند.
 

وی با بیان اینکه مدیرانی که در مازندران منصوب می‌شوند باید معدل بالاتری نسبت به میانگین کشور داشته باشند، ادامه داد: مدیر باید با مسئولیتی که دریافت می‌کند سازگاری داشته باشد و بر اساس شایسته‌سالاری منصوب شود.
 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، میزان تجربه و تحصیلات مدیران مازندران را از میانگین کشور پایین‌تر عنوان کرد و یادآور شد: برخی از مدیران مازندران در حد و اندازه دستگاه و سازمان کاری خود نیستند.
 

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجمع نمایندگان باید از مدیران حسابرسی کنند و بر کار آنها نظارت داشته باشند، اظهار کرد: اطلاعات و دانش نمایندگان باید در حوزه مدیریت مدیران بیشتر باشد تا بتوانند نقش نظارتی خود را ایفا کنند.

 
یوسف‌نژاد با اشاره به پایین بودن آستانه تحمل برخی از مدیران مازندران، افزود: در موضوع توسعه نیافتن استان نباید دنبال مقصر بگردیم چون همه مقصر هستند.

 
وی در پایان با بیان اینکه همه ما قبل از آنکه سیاسی و انقلابی باشیم، مسلمان هستیم، گفت: اسلام، انقلاب، امام و رهبری چارچوب اصلی تفکرات من است و هرکسی که در این چارچوب باشد مورد حمایت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.