پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برخورد سیاسی با موضوع زباله به نفع هیچکس نیست

در مساله زباله اعضای شورا می بایست متفقاً پیگیر آن باشند و اینطور نباشد که دو پهلو عمل شود

0

 

محمد حسن محمدی کیادهی در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر ساری با انتقاد از برخی برخوردهای سیاسی که با موضوع زباله می شود ، تصریح کرد : شاید عده ای تصور کنند این نوع برخوردها حربه ای  است که به نفع آنها عمل خواهد کرد اما باید بدانند اساساً برخورد سیاسی با چنین موضوعی ، به نفع هیچکس نبوده و به ضرر شهر و حتی استان است و در نتیجه خسارت زا می باشد .

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری وی با اشاره به جهت گیری مثبت مدیران شهری برای حل معضل زباله تاکید نمود : در مساله زباله اعضای شورا می بایست متفقاً پیگیر آن باشند و اینطور نباشد که دو پهلو عمل شود .

 

محمدی کیادهی در ادامه سخنانش پیرامون ارتقاء سطح درآمد و رفع مشکلات مالی شهرداری گفت : شورا باید در این زمینه عملکرد مشخصی داشته باشد . البته بنده بدهی نهادی مثل شهرداری را مثبت ارزیابی می کنم چرا که اگر این نهاد در اجرای طرح ها و پروژه ها احیاناً بدهکار شده، پروژه های اجرا شده به عنوان سرمایه ای با ارزش افزوده برای شهر باقی مانده است بنابراین با موضوع مطالبات نیز نباید برخورد سیاسی شود و اعضای شورا نیز در این رابطه یا باید از عملکرد مجموعه دفاع کنند و یا برای کاهش مشکلات طرح ارایه نمایند .

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسایل مربوط به جشن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) در بوستان ملل ساری اشاره کرد و اظهار داشت :بنده خود از منتقدان این قبیل حواشی هستم اما این را هم نباید فراموش کنیم که یک جشن بزرگ و باشکوهی با استقبال بی سابقه مردم برگزار شد که چند نفر در آن شلوغ کردند و این شلوغکاری هم آنی و لحظه ای بود و لذا بزرگ نمایی این مساله و سیاه نمایی کلیت مراسم کار پسندیده ای نیست .

 

عضو شورای شهر ساری با تاکید بر این که شورا در قبال این نوع هجمه ها نباید منفعل عمل کند ، افزود : در آن مراسم فرمانده محترم نیروی انتظامی و حجم قابل توجهی نیرو حضور داشتند و هیچ بر خورد یا بازداشتی هم صورت نگرفت اما متاسفانه برخی در فضای مجازی بزرگ نمایی کرده و حتی تصاویر را به قم برده و به مراجع نشان دادند در حالی که اگر قرار به انعکاس باشد از این دست مسایل در شهر کم نیست.

 

وی همچنین یادآور شد : اگر چه ما خود گاهی منتقد آقای معیل بودیم اما ایشان زحماتی هم کشیده که نباید از نظر دور داشت .

 

محمدی کیادهی در صحبت های خود به بذل و بخشش مدیر یکی از موسسات مالی اشاره کرد و با بیان این که ما به عنوان شورای شهر باید این مسایل را رصد کنیم ، گفت : این بذل و بخشش بی حد و حصر به هر نیتی که باشد آیا موسسه را با مشکل مواجه نخواهد کرد در حالی که ما شاهد بودیم در سر مایه گذاریها کسانی به جهت کارهای بی حساب ورشکست شدند .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.