پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برخود قاطع با متخلفانی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکنند/ تاکید بر اتحاد و همدلی بین مسؤولان و مردم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

سیدیونس حسینی‌عالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری درباره پیگیری مسائل و مشکلات در شرایط فعلی با تاکید بر اینکه اتحاد و همدلی رمز موفقیت ما است،  اظهار کرد: دادگستری و دادستان‌های سراسر استان با حضور در تمام جلسات و شرکت فعال و موثر در تصمیم‌گیری و حمایت ستاد مبارزه با کرونای مازندران در اجرای کامل مصوبات و اجرای تصمیمات ستاد کشور و استان و حمایت از تصمیمات مسؤولان درمانی عمل کردند.

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای کشف و جلوگیری از احتکار اقلام ضروری و تحویل آنها به دانشگاه‌های علوم پزشکی، تصریح کرد: اقدامات مستمر از این دست و همچنین ابلاغ به تمامی مراجع نظارتی مبنی بر ارسال پرونده‌های کشف اقلام بهداشتی به دادسراهای استان و پلمب تعداد زیادی از واحدهای صنفی که مصوبات ستاد را رعایت نکردند از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران با بیان اینکه نظارت توسط سازمان صمت و تعزیرات و اماکن نیروی انتظامی استمرار دارد، اظهار کرد: مطالبه مستمر و جدی بر نظارت بخش‌های مختلف مورد تاکید دستگاه قضا است.

وی گفت: از دیگر مسائل مهم دستگاه قضا در شرایط کنونی دریافت گزارش‌های مردمی و توجه به آن مورد تاکید است.

حسینی‌عالمی با تاکید بر اینکه نظر امام خمینی (ره) همیشه این بود که باید واحد باشیم تا کشور دچار آسیب نشود که ما باید پیروی کنیم، افزود: مدیریت کرونا در ایران در حالی‌که کشورهای آمریکا و اروپایی‌ها از ایران عقب ماندند حاصل اتحاد، همدلی و هماهنگی بین همه مسؤولان و مردم است.

دادستان مرکز استان مازندران بیان کرد: همه این اقدامات نشان می‌دهد اگر همه در تمامی حوزه‌ها حتی اگر نظرات مختلف داشته باشیم برای پیشرفت و شکوفایی کشور در همه حوزه‌ها می‌توانیم موفقیت بسیار بزرگی داشته باشیم.

 /۸۶۰۳۴/ج/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.