پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برای تعطیلات نوروزی 1400، اسکان نوروزی نداریم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه، یحیی رشمانلو صبح امروز در گفت و گو با روابط عمومی چهاردانگه اظهار کرد: از مردم خوب ایران زمین به ویژه همکاران سخت کوش فرهنگی تقاضا می کنم در ایام نوروز ضمن رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از انجام سفرهای غیر ضروری جداً اجتناب کنند.

0
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه، یحیی رشمانلو صبح امروز در گفت و گو با روابط عمومی چهاردانگه اظهار کرد: از مردم خوب ایران زمین به ویژه همکاران سخت کوش فرهنگی تقاضا می کنم در ایام نوروز ضمن رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از انجام سفرهای غیر ضروری جداً اجتناب کنند.

معاون توسعه مدییت و پشتیبانی آموزش و پرورش چهاردانگه گفت: به منظور قطع زنجیره ی شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم در ایام تعطیلات نوروزی 1400 ،  اسـکان در مـدارس، مراکز آموزشی و مهمان سرا دستگاه اجرایی منطقه چهاردانگه درتعطیلات نوروز 1400 ممنوع می باشد.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ اسکان نوروزی در مدارس را نداریم، ادامه داد: در مدارس به لحاظ شرایط کرونا به ویژه کرونای انگلیسی و تأکید بر شعار «در خانه ماندن» و  ارسال بخشنامه های استانی، امسال در هیچ مدرسه‌ای از منطقه چهاردانگه  اسکان نوروزی نخواهیم داشت.

یحیی رشمانلو در پایان توصیه و درخواست کرد: مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه بمانند و از مسافرت در این شرایط خاص پرهیز کرده و برنامه سفر خود را به روزهای بهتر و آرام تری موکول کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.