پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخشدار چهاردانگه خواستار تسریع روند خدمت رسانی به مردم شد + تصاویر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه،  مرتضی جعفری بخشدار چهاردانگه با همراهی محمودی شهردار و  بخشوده رئیس شبکه آب و فاضلاب شهر کیاسر از روند پیشرفت کار تعویض و اصلاح شبکه آبرسانی شهر کیاسر بازدید کردند.
در این بازدید مرتضی جعفری بخشدار چهاردانگه با تشکر از همه دست اندکاران این پروژه، خواستار تسریع روند خدمت رسانی با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه شد و گفت: با عنایت ویژه دولت در حوزه خدمات عمومی و با توجه به اینکه چنین پروژه هایی ارتباط مستقیمی با سلامت مردم دارند این پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در حال اجرا میباشد. وی در پایان از همکاری صمیمانه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم کیاسر تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه بخشوده رئیس اداره آب و فاضلاب شهر کیاسر با ارائه گزارشی از روند اجرای کار گفت: با عنایت و توجه ویژه دولت تدبیر و امید و همراهی شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر کیاسر طرح اصلاح شبکه آبرسانی شهر کیاسر به طول ۱۳۰۰ متر در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۵۵۰ متر لوله گذاری از نوع لوله ۱۱۰ پلی اتیلن انجام پذیرفته و ان شاءالله با همکاری مردم خوب و شریف کیاسر طی چند روز آینده بقیه اصلاح شبکه نیز انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.