پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخشدار چهاردانگه:از تردد در محور کیاسر خودداری کنند

آخرین وضعیت بخش چهاردانگه

0

بخشدار چهاردانگه ساری از بارش شدید برف و کولاک سخت در چهاردانگه خبر داد و شرایط سفر به بخش را سخت عنوان کرد.

مهندس ستاری با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی محور کیاسر به شرایط سخت و نیمه بحرانی اشاره و اظهار داشت تمرکز اصلی ستاد بحران بخش چهاردانگه بازگشایی محور اصلی است.

بخشدار چهاردانگه با بیان اینکه بارش برف در منطقه هنوز ادامه دارد افزود ادامه بارش کار را سخت کرده است.

سلمان ستاری با اعلام اینکه دو دستگاه بلدوزر برای کمک رسانی به بخش اعزام شده است و از مردم چهاردانگه درخواست کرد مردم روستاهای چهاردانگه کمی صبوری کنند به کمک نیروهای راهداری و امدادی راه های روستایی را بازگشایی خواهیم کرد.

مهندس ستاری پیرامون قطع برق به خبرنگار چهاردانگه نیوز گفت چند اکیپ از پرسنل اداره برق مشغول به کار هستند ولی حجم بارش زیاد برف باعث قطعی برق شده است.

بخشدار چهاردانگه اظهار داشت با پیش بینی های قبلی شاخه زنی درختان انجام شده بود به همین دلیل و حجم زیاد برف برق روستاهای چورت ، ششک ، مزده و کارنام قطع می باشد و در این مسیر دو اکیپ برای وصل برق مشغول به کار هستند.

وی در ادامه افزود در منطقه پشتکوه و نرم آب دوسر مشکل قطع برق نداریم.

ستاری بخشدار چهاردانگه پیرامون شرایط گاز به خبرنگار چهاردانگه نیوز گفت تا کنون هیچ گزارشی در مورد قطع گاز نداشتیم.

سلمان ستاری تاکید کرد به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی محور ساری به سمنان مسدود است و به مردم توصیه کرد با توجه با حجم زیاد برف از تردد خودداری کنند.

*با توجه به بسته بودن محور ساری به سمنان و همچنین سمنان به ساری خودروهایی که در محور تردد می کنند و حتی گیر کرده اند از کجا عبور می کنند؟

مهندس ستاری در پاسخ به سوال خبرنگار چهاردانگه نیوز اعلام کرد خودروهای داخل محور از روستاها خارج شده اند و انجام تردد های غیر ضروری باعث ایجاد ترافیک و کار را برای پرسنل راهداری و امدادی برای کمک رسانی سخت می کنند مجددا درخواست می شود از تردد خودداری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.