پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخشدار چهاردانگه؛ هدف مقدس معلمان، گنجینه های علم و معرفت است

0

🔻بخشدار چهاردانگه در آئین تجلیل از معلمان نمونه منطقه:

✅ هدف مقدس معلمان، گنجینه های علم و معرفت است

🔹به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ “مسلم کاظمی” در آئین تجلیل از معلمان نمونه چهاردانگه که صبح امروز در سالن همایش های آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن سپاس از زحمات تمامی فرهنگیان این منطقه گفت: معلمان هدف مقدسی را دنبال می‌کنند که همان گنجینه های علم و معرفت و شان و منزلت هستند.معلم بلند است چرا که با کمترین داشته ها بزرگترین موفقیت ها را به ارمغان می‌آورد.

🔹وی ترویج اخلاق اسلامی را از توقعاتی برشمرد که جامعه از معلمین دارد و سپس افزود: آخرین مرز تربیتی ما اینجاست که بتوانیم دخترانی همانند زینب(س) و پسرانی مانند حسین(ع) تربیت کنیم.

🔹این مقام مسئول در وصف علامه شهید مطهری گفت: نمونه تربیتی مکتب اسلامی می‌شود علامه شهید مطهری؛ او به ما آموخت چگونه بیاموزیم، عالم بشویم و از خود بگذریم. این شهید بزرگوار برای اسلام با غیرت دینی می‌خروشید‌ و سرمایه بزرگی برای کشور بود.

🔹کاظمی ضمن اشاره به مسئولیت فرهنگی اجتماعی معلمان اظهار کرد: ما معلم آزاد، آزاده و شجاع می‌خواهیم.زمانی که دانش عمیق، متفکر و اندیشمند بودن با شناخت و معرفت توام شود، آن زمان معلمی نمونه چون شهید مطهری پرورش می‌یابد.

🔹وی خیرین مدرسه ساز را ستارگانی در آسمان آموزش و پرورش ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز به فرزندان ما در نیل به آینده ای روشن یاری می‌رسانند و این امر شایسته تجلیلی بزرگ است.

🔹بخشدار چهاردانگه در پایان از دست اندرکاران برگزاری این آئین تقدیر و تشکر کرد و ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای معلمان عنوان کرد: نامتان ماندگار خواهد بود؛ مانند ماندگاری نام انبیا و امامان معصوم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.