پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخشدار چهاردانگه، وضعیت جاده اصلی،راه روستایی و آب را مشکل اصلی چهاردانگه دانست

در این جلسه سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه با ذکر ظرفیتهای منطقه اظهار داشتند: مشکلات و محدودیت‌هایی که متوجه زندگی مردم چهاردانگه می باشد موجب می شود که بخشدار و بخشداری چهاردانگه را از وظایف اصلی خود دور کند .

4

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، جلسه شورای اداری شهرستان با حضور آقای حسین زادگان فرماندار مرکز استان مازندران و مسئولین شهرستان و منطقه در روز دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵  در بخشداری چهاردانگه برگزار گردید.

 

photo_2016-11-16_00-52-33

 

در این جلسه سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه با ذکر ظرفیتهای منطقه اظهار داشتند: مشکلات و محدودیت‌هایی که متوجه زندگی مردم چهاردانگه می باشد موجب می شود که بخشدار و بخشداری چهاردانگه را از وظایف اصلی خود دور کند .

وی ضمن توجه ویژه مسئولین شهرستان و استان در رفع محدودیت ها مردم منطقه به بعضی از مشکلات مردم پرداختند و اظهار نمودند: با برسیهای به عمل آمده و اظهارات دهیاری های محترم و شورای شهر کیاسر اکثر روستاهای ی منطقه و شهر کیاسر با مشکل آب از لحاظ کمی و کیفی مواجه می باشند و خواستار مدیریت بر منابع آبی از سوی اداره آبفار و آبفای شهرستان شدند.

مشکل دوم منطقه راه دسترسی به جاده اصلی روستاها می باشد، بعد از قریب ۴۰ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی هنوز بعضی از روستا از نعمت جاده برخوردار نیستند در حالی که در بعضی از روستاهای بخش دیگر آسفالت روی آسفالت کشیده می شود بعضی از روستاهای منطقه جاده هایشان هنوز خاکی هستند یا از وضعیت مناسبی برخوردارنیستند.

سلطانی،خواستار توجه ویژه اداره راه روستایی و راهداری شهرستان ساری با عنایت به حجم ترافیک بویژه در ایام تعطیلات به مشکلات جاده ایی و برطرف نمودن پیچهای خطرناک و حادثه ساز و نصب تابلوهایی هشدار دهنده و خط کشی و هچنین توجه ویژه به راه روستایی شدند.

بخشدار چهاردانگه، مشکل مخابرات را ازدیگر مشکلات مردم دانستند که مردم با آن دست و پنجه نرم میکنند که عدم صدور فیش های تلفن و قطع زیاد تلفن به علت فرسوده شدن کابلهای مخابرات و نداشتن اینترنتی را از مشکلات مخابرات منطقه برشمردند که خواستار رفع آن شدند.

از مشکلات دیگری که سلطانی طرح نمودند، مشکل کارخانه سیمان تنها کارخانه فعال منطقه با منابع طبیعی اعلام نمودند و خواستار رفع مشکل این کارخانه شدند .

رییس شورای اداری بخش چهاردانگه  مشکلات شهرکها صنعتی را از دیگر مشکلاتی بخش دانستند و اظهار داشتند: در صورتی که تسهیلاتی به بعضی از کارخانه‌ای تولیدی پرداخت شود میتوانند شروع به فعالیت نمایند و در چرخه تولید قرار گرفتن آنها امیدوار شد.

سلطانی در پایان ضمن بر شمردن ظرفیتهای منطقه از جمله کشاورزی ، دامپروری ، و صنعت در دهستان پشتکوه و همچنین گردشگری خواستار تسریع در ساماندهی چشمه آب معدنی سورت و آبند آن پله (الندان) و دریاچه میانشه (چورت) به عنوان محور توسعه منطقه شدند.

 

 

4 نظرات
  1. معلم می گوید

    با آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون برای سید عزیز جناب آقای سلطانی مدیر توانمند چهاردانگه و شهرستان ساری

  2. سعیدی می گوید

    امید است با تلاش و پشتکار جناب آقای سلطانی مسئولین مربوط گوش شنوا داشته باشند و فکری به حال مردم چهاردانگه بکنند.

  3. موسوی می گوید

    با شناختی که از آقای سلطانی دارم یقین دارم که مدیری توانمند در خدمت چهاردانگه است و با همکاری مسئولین شهر چهاردانگه ای آباد را در آینده ای نزدیک ببینیم.

  4. r.z می گوید

    آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای فرماندار شهر ساری جناب آقای حسین زادگان و درود بر معلم دلسوز بخشدار محترم چهاردانگه جناب آقای سلطانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.