پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخشدار، آخرین وضعیت بخش چهاردانگه را تشریح کرد

0

مرتضی جعفری بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: بارش برف در سطح منطقه قطع شده است،

وی گفت، در شهر کیاسر نزدیک به 90 سانتی متر  و در منطقه پشتکوه بیش از 110 سانتی متر بارش برف داشتیم که این مقدار بارش برف نوید بسیار خوبی برای کشاورزان می باشد.

مسئول سیاسی بخش افزود، جاده ساری – کیاسر – تلمادره باز بوده و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است. و رانندگان از تردد غیر ضرورری اجتناب کنند و لباس گرم، سوخت کافی و غذا به همراه داشته باشند.

جعفری در مورد اسکان در راه ماندگان گفت، هلال احمر چهاردانگه نزدیک به 40 نفر از کسانی که در راه مانده بودند را اسکان و غذای گرم دادند .

وی همچنین افزود هلال احمر به 37 خودرو که در برف گیر کرده بودند با بستن زنجیر چرخ امداد رسانی کردند.

بخشدار چهاردانگه در باره راه های روستایی گفت: به علت بارش سنگین برف و تلاش همه جانبه برای بازگشایی جاده اصلی، اکثر راههای روستایی بخش مسدود می باشد و از دهیاران خواستیم با امکاناتی که در اختیار دارند اقدام به بازگشایی راههای روستایی نمایند.

مرتضی جعفر در باره وضعیت برق چهاردانگه گفت: تعدادی اکیپ از اداره برق چهاردانگه و اداره برق جنوب در منطقه مستقر هستند و تمام تلاش آنها برای حل مشکل قطعی برق بعضی از روستاها می باشد. با توجه به کوهستانی  و جنگلی بودن بخش ، کارکنان اداره برق کار سختی دارند و شبانه روز در حال تلاش می باشند.

مسئول سیاسی بخش مهمترین نگرانی خود را مراجعه افرادی از ساری برای تفریح به منطقه دانست و گفت، با توجه به اینکه برودت هوا فردا به منفی 18 درجه سانتگراد زیر صفر می رسد شاهد یخ زدگی سطح جاده ها  از تمام کسانی که قصد آمدن به منطقه برای استفاده از این نعمت الهی دارند توصیه می کنم تا  شرایط برای حضور در منطقه مناسب نشده است از آمدن به چهاردانگه پرهیز نمایند تا دچار مشکل نشوند. خوشبختانه ذخیره برف خیلی عالی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.