پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

با سرپرستی و مربیگری یک چهاردانگه ای تیم کاراته بانوان مازندران نائب قهرمان کشور شد

تیم بانوان مازندران با سرپرستی و مربیگری یک چهاردانگه ای نائب قهرمان مسابقات کشوری گوجوریو jkf کن بوکان جهت اعزام به مسابقات آسیایی نپال شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:
بیستمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک گوجوکای JKF/ کن بو کان (انتخابی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی فدراسیون گوجوریو آسیا در کشور نپال) در تاریخ 27 و 28 مرداد 1401 به میزبانی تهران در دو بخش بانوان و آقایان برگزار گردید.
در این مسابقات تیمهایی از استان‌های تهران، گلستان، مازندران، البرز، قزوین، اردبیل، شیراز، کرمان، خراسان رضوی، کرمانشاه، قم و تبریز حضور داشتند.
و با حضور داوران جهانی، آسیایی و ممتاز به رقابت با هم پرداختند.
در آخر در بخش بانوان تیم تهران با کسب 43 مدال  به سرپرستی سرکار خانم اسدزاده مقام اول، تیم مازندران با کسب 29 مدال  به سرپرستی سرکار خانم گلی مقام دوم، تیم گلستان با کسب 18 مدال  به سرپرستی سرکار خانم ضیائی مقام سوم و تیم اردبیل با کسب 10 مدال  به سرپرستی سرکار خانم برقی مقام چهارم را بدست آوردند.
در بخش آقایان نیز تیم تهران با کسب 33 مدال  به سرپرستی آقای منصوری مقام اول، تیم کرمان با کسب 15 مدال  به سرپرستی آقای قائم مقامیان مقام دوم، تیم البرز با کسب 14 مدال  به سرپرستی آقای رحیمی مقام سوم و تیم مازندران با کسب 9 مدال  به سرپرستی آقایان بائلاشکی و تیمور نژاد مقام چهارم را به دست آوردند.
در پایان مسابقات از طرف ریاست محترم سبک گوجوکای JKF/کن بو کان جناب آقای ایرج تیمور نژاد از سرکار خانم رقیه اسدزاده و جناب آقای محمود منصوری به عنوان مربیان برتر تجلیل بعمل آمد.

تیم مازندران در بخش کمیته موفق به کسب 11 مدال طلا، 6 مدال نقره و 6 مدال برنز شد.در بخش کاتای انفرادی موفق به کسب 3 مدال طلا، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز شد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.