پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

با جانمایی محل جدید زباله‌سوز ساری مخالف هستم/با دپو شدن زباله این صورت هم مخالفت دارم

0

پایگاه خبری چهاردانگه: محمد دامادی در حاشیه برگزاری نخستین المپیاد دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، در ارتباط با پیگیری انجام شده برای رفع مشکلات محور ساری تاکام، اظهار کرد: بیش از یک سال دنبال ساماندهی فاز دوم این پروژه بودیم و در برنامه کاری قرار گرفت و دو ماه قبل مناقصه انجام شده و تجهیز کارگاه به اتمام رسیده است و عملیات اجرایی آن در دست اقدام است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به مشکلات اعتباری که در کشور داریم تا پایان این دوره از مجلس به اتمام برسد.

وی در ارتباط با آیرلس فرودگاهی، تصریح: دو هفته پس از پیگیری انجام شده آیرلس فرودگاهی به استان منتقل شده است و برای نصب حتما باید تملکات اراضی انجام شود و نیاز به تامین بودجه است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره جاده گهرباران، افزود: تا یک ماه آینده مجوزهای لازم برای فاز دو صادر می‌شود.

این مسؤول در پاسخ به سؤال دیگری که سازمان بنادر زیر بار این موضوع نمی‌رود، بیان کرد: اصلا این بحث را نداریم، کسانی که می‌گفتند که اقدامات محمد دامادی سیاسی و انتخاباتی است، پس از تکمیل تجهیزات فرودگاه، چهار راه ورکلا را شروع کردیم و ساماندهی سه راه باغ وحش انجام شده و از اینجا به بعد کار آن به اتمام می‌رسد و پیش‌بینی می‌کنم که این طرف تا پایان سال کلنگ‌زنی می‌شود.

دامادی در پاسخ به سؤال دیگری درباره نخ نما شدن پروژه ماهفروجک ساری، گفت: بیش از دو سال پیگیر رفع مشکلات این پروژه هستیم و از این وضعیت خارج می‌کنیم.

وی در ارتباط با مشکلاتی که برای زباله ساری وجود دارد، گفت: بنده با جانمایی محل جدید زباله‌سوز ساری مخالف هستم و با دپو شدن زباله این صورت هم مخالفت دارم، مکانیزم درستی باید طراحی شود که مخالفت وجود نداشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه گردشگری را تخریب کردیم، دوستان باید تدبیری بهتر به خرج می‌دادند در حال حاضر باید تدبیری بیشتری گذاشته شود تا کار به اتمام برسد./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.