پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

با ابتکار خیریه همت‌عالی مازندران اردوی جهادی دو روزه با ۵۰۰ ویزیت رایگان در روستاهای چهاردانگه

به مناسبت روز پزشک و هفته دولت

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: یکم شهریور، هم‌زمان با روز پزشک، در حالی که عموم مردم در حال بیان تبریک این روز به سپید پوشان جامعه سلامت بودند پزشکان حاذق خیریه همت عالی اردوی جهادی دو روزه‌ای را برنامه‌ریزی نمودند تا به شکل دیگری این روز را گرامی بدارند.

با ابتکار خیریه همت عالی مازندران روز پزشک و آغاز هفته دولت، در آستانه نوزدهمین یادواره شهدای چهاردانگه، با ارائه خدمات پزشکی و سلامت به مردم پیوند خورد، تا اینگونه جهادگران عرصه سلامت به استقبال از بزرگداشت جهادگران عرصه دفاع مقدس بروند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مردم نهاد خیریه همت عالی مازندران به منظور ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی و دارویی رایگان در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان، اردوی جهادی کاروان سلامت تخصصی و فوق تخصصی دو روزه به همت یاوران پرتلاش خیریه همت عالی مازندران با همکاری شوراهای اسلامی، دهیاران، بهورزان، پایگاههای مقاومت بسیج و معتمدین منطقه، برای اهالی خونگرم و مهربان روستاهای (ایلال، سیاوشکلا، آغوزگله، سواسره بالاده، تیله بن، پایین ده و قلعه) از توابع منطقه محروم نرماب دوسر بخش چهاردانگه شهرستان ساری برگزار گردید.

در این اردوی جهادی دو روزه ۳۰ نفر از پزشکان فوق تخصص، متخصص، کارشناسان روانشناسی، تغذیه، مامایی به همراه پرستاران و کارشناسان دارویی حضور داشتند.

در این اردوی جهادی که با استقبال اهالی این روستاها همراه شد بیش از ۵۰۰ ویزیت تخصصی و فوق تخصصی به همراه مشاوره روانشناسی، تغذیه، کنترل فشار و قند خون، مراقبت‌های ویژه مادران باردار و سالمندان و ارجاع به سطوح بالاتر در صورت نیاز و داروی رایگان را به مردم این مناطق ارائه شد.

?شایان ذکر است خیریه همت عالی مازندران طی هفت سال فعالیت خود در استان، بیش از ۶۰ هزار ویزیت تخصصی و فوق تخصصی رایگان انجام داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.