پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بانک اطلاعاتی نخبگان بخش چهاردانگه تهیه شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری کیاسر سید حسن موسوی کیاسری در جلسه شورای اسلامی شهر کیاسر که با حضور شهردار، رئیس مجمع عالی نخبگان مرکز استان و بخش چهاردانگه برگزار شد، اظهار داشت: مجمع نخبگان بخش چهاردانگه باید بانک اطلاعاتی نخبگان بخش چهاردانگه و شهر کیاسر را شناسایی کرده و برنامه های مجمع را بر اساس بانک اطلاعاتی طراحی کند.

وی با بیان اینکه بخش چهاردانگه و شهر کیاسر نخبگان بسیاری در حوزه های مختلف سیاسی،فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد، گفت: با شناسایی نخبگان منطقه ما می توانیم از ظرفیت نخبگان برای رشد و توسعه منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کیاسر از برنامه های مجمع عالی نخبگان بخش چهاردانگه و شهر کیاسر حمایت خواهد کرد، افزود: مجمع نخبگان بخش چهاردانگه پس از شناسایی نخبگان منطقه،همایش نخبگان بخش چهاردانگه و شهر کیاسر را برگزار نماید.

مجمع خیرین نخبه پرور مازندران تشکیل می شود

دکتر احمد زیار لاریمی رئیس مجمع عالی نخبگان مرکز مازندران گفت: کمیته مجمع خیرین نخبه پرور در استان مازندران تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه خیرین بسیاری در حوزه مختلف مدرسه سازی، مسجد سازی ئ سلامت در استان فعالیت دارد، افزود: بزودی کمیته مجمع خیرین نخبه پرور در استان مازندران به منظور شناسایی خیرین در استان تشکیل خواهد شد.

رئیس مجمع عالی نخبگان مرکز مازندران از شناسایی نخبگان در سطح استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه نخبگان مسئولیت مدنی و اجتماعی در جامعه داشته و برای توسعه استان باید نخبگان را شناسایی و از ظرفیت آنان برای توسعه استان استفاده کنیم.

دکتر حمید رضا مردانی رئیس مجمع عالی نخبگان بخش چهاردانگه با بیان اینکه منطقه چهاردانگه وشهر کیاسر نخبه پرور است، گفت: تمام دغدغه من بانک اطلاعاتی نخبگان منطقه و شناسایی آنان است.

وی با بیان اینکه شناسایی نخبگان بخش چهاردانگه و شهر کیاسر کارسخت و دشورای است، افزود: امیدواریم بتوانیم با شناسایی نخبگان منطقه از ظرفیت های آنان برای بخش چهاردانگه و شهر کیاسر استفاده کنیم.

رئیس مجمع عالی نخبگان بخش چهاردانگه با بیان اینکه بارگذاری اطلاعات نخبگان بخش چهاردانگه و شهر کیاسر در دستور کار مجمع قرار دارد، ادامه داد: پس از شناسایی نخبگان، افراد را بر اساس توانمندی در گروه های مختلف قرار خواهیم داد و در راستای پیشبرد اهداف منطقه گام بر می داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.