پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بانوی چهاردانگه ای مربی تیم ملی تکواندو شد

مطهره رضایی کلانتری به عنوان مربی تیم ملی تکواندو نونهالان در بخش بانوان انتخاب شد.

0

تلاش مربیان سازنده مازندرانی، در کادر فنی تیم های ملی تکواندو به بار نشست

 

با اتمام رقابتهای قهرمانی آزاد کشور مربیان مازندرانی با عملکردی شایسته درخشیدند و جایگاه خود را در میان اعضا کادرفنی مشخص کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان مازندران، با اتمام رقابت های تکواندو قهرمانی آزاد کشوری در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان و معرفی برترین های این دوره از مسابقات به رقابت های انتخابی ورود به اردوی تیم ملی راه، سرمربیان رویدادهای پیش رو اعضا کادر فنی را معرفی کردند.

برای انتخاب اعضای کادر فنی در جریان مسابقات قهرمانی آزاد کشوری عملکرد فنی مربیان زیر نظر اعضای کمیته فنی بود و در پایان با توجه به نتایجی که مربیان سازنده در این مسابقات کسب کرده بودند، مربیان تیم ملی در هر دو گروه دختران پسران انتخاب شدند.

حاصل تلاش بی نظیر از مربیان استان مازندران حضور 3 مربی سازنده در جمع کادرفنی برای مسابقات جهانی و آسیایی نونهالان و نوجوانان شد.

اسماعیل اسماعیل پور در رده سنی نونهالان پسر به مسابقات جهانی اعزام، یوسفعلی حاجی پور در رده سنی نوجوانان در مسابقات آسیایی حاضر می شود و در بخش بانوان مطهره رضایی در نونهالان را در رقابتهای آسیایی خواهیم داشت.

پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی نونهالان و نوجوانان جهان 6 الی 9 مرداد ماه به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا 31 مرداد ماه الی 5 شهریور ماه به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد .

گفتنی است، از پنج شنبه – 19 خرداد ماه مسابقات انتخابی ورود به هردو تیم ملی به مدت 2 روز در دو بخش دختر و پسر پیگیری می شود و مازندران با 52 هوگوپوش آماده رزم شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.