پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باند قاچاق سلاح و مهمات در مازندران متلاشی شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز و قاچاق آن از غرب کشور به داخل استان مازندران، موضوع در دستور کار ویژه پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با همکاری پلیس امنیت عمومی استان سمنان و شهرستان میاندرود دو عضو اصلی این باند شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهمان که با یک خودرو وانت نیسان جاسازی شده به سلاح و مهمات غیر مجاز در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان بودند با هماهنگی قضائی خودروی آنان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف شد.

سرهنگ حسینی از کشف ۲ قبضه سلاح جنگی سیمینوف و برنو به همراه بیش از یک هزار فشنگ جنگی ژ ۳ که به طرز ماهرانه‌ای در باکس منبع گاز وسیله نقلیه جاساز شده بود، خبر داد و افزود: دو متهم این پرونده پس از دستگیری به اتهام قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز جنگی تحویل مرجع قضائی شدند.

حسینی با اشاره به اینکه متهمان با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون ریالی روانه زندان شدند، افزود: خودرو حامل سلاح و مهمات نیز به پارکینگ منتقل شد و تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 5063856
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.