پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باز هم پاشیدن گازوییل در محور هراز حادثه آفرید + فیلم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، برخود شدید خودروی پراید به کوه در پیچ شیطان بر اثر ریختن شدن و پاشیدن گازوییل بر روی سطح آسفالت سریال تکراری است که صبح گذشته شاهد بروز قسمت دیگر آن بودیم.

راننده خسارت‌دیده این حادثه که خبرگزاری فارس را برای درد و دل خود انتخاب کرد، طی تماس تلفنی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل گفت: ساعت ۷ و ۵۷ دقیقه صبح ۱۴ فروردین در بخش لاریجان مشغول تردد بودم که در پیچ شیطان محور هراز ناگهان کنترل خودرو از دستم خارج شده و به شدت با کوه برخورد داشتم.

پس از پیاده شدن از ماشین متوجه شدم سطح جاده کاملا با گازوییل خیس است و واقعا ایمنی ندارد.

وی یادآور شد: بنده یک کارمند ساده هستم که درحال رفتن به محل خدمت بودم ولی به خاطر نامناسب بودن جاده و عدم ایمن آن با ریختن گازوییل تصادف سنگینی پس از برخورد با کوه داشتم.

این راننده جوان با بیان اینکه خوشبختانه تصادف منحر به فوت و جرح نشده است ولی خودروی پرایدم حدود ۵ میلیون تومان آسیب دید، گفت: واقعا چه کسی پاسخگوی خسارت‌هایم هست و می‌خواهم با طرح شکایت عاملان ریختن گازوییل را شناسایی کنم.

به گزارش فارس؛ چندین مورد ریختن گازوییل طی سال گذشته بر سطح آسفالت در پیچ‌های خطرناک محور مواصلاتی هراز همانند پیچ شیطان باعث بروز خسارت شدید جانی و مالی شد ولی هنوز به صورت دقیق عاملان این حرکت مشخص نشده است.

 /۸۶۰۱۲/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.