پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازگشت پیکر شهید مدافع حرم «علی جمشیدی»/ مادر شهید: پرچم شهدا را بالا نگه دارید + تصاویر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری و به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز به همراه سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا ضمن حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم “علی جمشیدی” در شهرستان نور،خبر بازگشت پیکر مطهر این شهید را به خانواده‌اش دادند.

در این دیدار محترم کاویان­پور مادر شهید مدافع حرم علی جمشیدی ضمن قدردانی از حضور فرماندهان سپاه کربلا در منزل‌شان،  با اشاره به خصوصیت اخلاقی پسر شهیدش، اظهار کرد: شهید ما برای رضای خدا کار می‌کرد و هرگز دلش نمی‌خواست ما از جزئیات اعمال خیرش آگاه شویم، هدفش جلب رضایت خدای متعال در همه امور بود.

وی در ادامه ابراز کرد؛ پسرم بدون مزد و منت کار می‌کرد هر جا که نیاز بسیج بود فعالیت داشت،  در راهیان نور به عنوان خادم‌الشهدا، در اروهای جهادی با عنوان جهادگر و چند روز قبل از سال نو برای خادمی زائران شهدا به شلمچه و طلائیه سفر می‌کرد.

کاویانپور خاطرنشان کرد: در زمان حیات شهید هم او را کمتر در خانه می‌دیدیم علی آقا همیشه در تکاپو بود، هرجا هم که برای بسیج کار می‌کرد بدون منت بود.

 مادر شهید مدافع حرم علی جمشیدی که پیکر فرزند شهیدش بعد از چهار سال چشم انتظاری به آغوش خانواده برگشت، خطاب به فرمانده سپاه کربلا گفت: پرچم شهدا را بالا نگه دارید و نگذارید دشمن جوانان را جذب کند.

وی با بیان اینکه فرزند شهیدم را به حضرت زینب (س) و رهبر معظم انقلاب هدیه کردم، عنوان کرد: دست جوانان این کشور را بگیرید و آنها را برای اسلام تربیت کنید، امیدوارم خدا به همه جوانان توفیق کار در راه دین و اسلام را بدهد.

به گزارش فارس؛ شهید علی جمشیدی در تاریخ ۱۳۶۹/۸/۱۶ در خانواده‌ای مذهبی و محب اهل بیت در شهرستان نور چشم به جهان گشود، از همان کودکی تحت تعالیم پدر و مادر و اعضاء خانواده روحیه‌ای انقلابی پیدا کرد. 

این شهید در تاریخ ۱۳۹۵/۲/۱۷ مصادف با مبعث رسول اکرم به آرزوی دیرینه‌اش رسید وبه یاران شهید گمنام خود ملحق شد، وی یکی از ۱۳ شهید مدافع حرم خان‌طومان بود که به قافله اصحاب آخر الزمانی سیدالشهدا(ع) پیوست و پیکر مطهرش بعد از چهار سال به آغوش وطن بازگشت.

 /۸۶۰۴۸/ج/م

 


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.