پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازگشت عالیشاه به پرسپولیس و چند نکته

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، سرباز شدن او و همچنین نوراللهی سروصدای زیادی به همراه داشت اما محرومیت تراکتور و سپس مصدومیت، جنجال ها را کمتر کرد یا به سمت دیگری سوق داد. به شکلی که این بار به جای هواداران پرسپولیس، تراکتوری ها از عالیشاه به علت مصدومیت های مداوم، ناراحت و خشمگین بودند و حال به نظر می‌رسد به زودی راه امید و تراکتور از هم جدا خواهد شد. اما بازگشت عالیشاه به پرسپولیس نکات و سوالاتی را در خود دارد:

۱. پس از سرباز شدنش، هواداران پرسپولیس به شدت علیهش موضع گرفتند. او مصدوم بود و برخلاف نوراللهی، فرصت رفتار پدرانه از سوی برانکو را نیافت تا قرمزها با خشم او را رهسپار تبریز کنند. اما کم کم این خشم و نفرت، جای خود را به دل تنگی داد و حال باید دید واکنش هواداران به بازگشت این وینگر سرعتی چه خواهد بود؟!

۲. گفته میشد او و برانکو، مشکلات و اختلاف نظرهایی دارند و حتی دلیل نیمکت نشینی در لیگ شانزدهم نیز این مسائل عنوان میشد اما سرمربی سرخ ها در مصاحبه های اخیرش از بازگشت امید به پرسپولیس استقبال کرده و عالیشاه نیز هیچ‌گاه کوچکترین مصاحبه‌ای علیه برانکو انجام نداده است. با این وجود، تصمیم نهایی پروفسور، شرط اصلی بازگشت این بازیکن به تیم است.

۳. پس از سرباز شدنش، یکی از معاونان باشگاه به شدت علیه او و نوراللهی مصاحبه کرد که تعجب همگان را برانگیخت. ترکاشوند به آن ها لقب خائن را داد که علی دایی هم به او واکنش نشان داد. پس از صحبت های هدایتی نیز امید عالیشاه مصاحبه ای انجام داد و در قسمتی از آن گفت: من با آقای طاهری کاری ندارم او بزرگتر ما است و علیه ما هم موضعی نگرفت، اما ترکاشوند و خمارلو علیه ما مصاحبه کردند و ما را خائن قلمداد کردند. من و احمد فقط به خاطر پرسپولیس که در کورس قهرمانی بود حرفی نزدیم اما گذر زمان خیلی از این مسائل را روشن کرده و از این به بعد هم روشن‌تر خواهد کرد.

حال ترکاشوند دیگر در پرسپولیس حضور ندارد اما اگر او همچنان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس بود، شاید داستان بازگشت عالیشاه متفاوت میشد.

۴. امید عالیشاه پیراهن شماره ۲ پرسپولیس را در اختیار داشت و سه فصل با این پیراهن درخشید اما پس از او، باشگاه شماره ۲ را به صادق محرمی داد و برخلاف پیراهن شماره ۸ که برای نوراللهی رزرو شد، آن را برای عالیشاه نگه نداشت. حال باید دید در صورت بازگشت در تابستان، پیراهن مهدی مهدوی کیا به کدام بازیکن خواهد رسید.

۵. با بازگشت عالیشاه، ترافیک در خط هافبک به بیشترین حد ممکن می‌رسد. ربیع خواه، ماهینی، کامیابی نیا، نوراللهی، نعمتی، رسن، مسلمان، اخمدزاده، امیری، طاهرخانی، علوان زاده و عالیشاه هافبک های پرسپولیس خواهند بود و حتی احتمال دارد برانکو با خارج کردن یک هافبک از این لیست و انتقال رسن، عالیشاه یا امیری به خط حمله، این گره را باز کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.