پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازگشایی مسیر پروژه «پل تا پل« در ساری کلید خورد

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رجبی شهردار ساری عصر چهارشنبه در آئین بازگشایی مسیر شرقی ساری از انتهای بلوار داراب (پل کابلی) تا پل شهید نوری اظهار داشت: این پروژه به طول دو هزار و ۶۰۰ متر و عرض ۲۶/۵ متر حلقه وصل شرق به غرب مرکز مازندران و از پروژه‌های مهم عمرانی با چشم‌انداز توسعه متوازن است.

وی افزود: این پروژه به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری با استفاده از توان و ظرفیت درون سازمانی در دست اجرا است پروژه‌ای که علاوه بر ایجاد کمربند گردشگری و رفع گره‌های ترافیکی در سهولت دسترسی به نقاط ورودی و خروجی شهر تأثیر مستقیم دارد.

وی تأکید کرد: مجموعه شهرداری ساری باهدف کسب رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمت صادقانه، پروژه‌های مذکور را با تلاش شبانه‌روزی در بازه‌های زمانی تعریف‌شده به سرانجام خواهد رساند.

شهردار ساری با بیان اینکه دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای ادامه پروژه پل تا پل درنظر گرفته شده است، افزود: به مردم منطقه قول می‌دهیم که این پروژه را به سرانجام رسانیم.

رجبی یادآور شد: به مردم منطقه وعده می‌دهیم که املاکشان را که در محدوده پروژه قرار دارد با قیمت منصفانه خریداری کنیم و مسیر را به گونه‌ای بازگشایی کنیم که آبرویی برای شهر به حساب آید.

شهردار ساری تصریح کرد: پروژه پل تا پل تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5009580
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.