پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازگشایی اماکن مذهبی مازندران در شهرهای با وضعیت سفید

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی از بازگشایی اماکن مذهبی شهرهای با وضعیت سفید و کم‌خطر استان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا و معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، درب مساجد، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان به روی نمازگزاران و زائران در شهرهای با وضعیت سفید باز خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرهایی که در وضعیت سفید قرار ندارند نمی‌توانند درب اماکن مذهبی را بدون هماهنگی با ستاد مقابله با کرونای شهرستان بازگشایی کنند، افزود: در حال حاضر اماکن مذهبی شهرستان‌های میاندورود، سوادکوه شمالی، محمودآباد و کلاردشت به روی زائران باز خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: بازگشایی بقاع متبرکه در مناطق با وضعیت سفید باید با حفظ پروتکل بهداشتی باشد و شهروندان برای زیارت اماکن متبرکه حتما از دستکش و ماسک استفاده کنند.

حیدری با بیان اینکه محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه روزانه در نوبت‌های مختلف ضدعفونی می‌شوند، گفت: محدودیت‌هایی مانند توزیع غذای نذری در اماکن مذهبی همچنان ادامه دارد و نمازگزاران برای اقامه نماز در اماکن مذهبی حتما از مهرهای شخصی استفاده کنند.

 /۸۶۰۴۱/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.