پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازسازی مدارس تخریبی بابل نیازمند ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، مهدی جایمند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به محدودیت اعتباری برای بازسازی این مدارس از ظرفیت خیران بهره گرفته می شود.

وی با اعلام این که خیران شهرستان بابل دو مدرسه تخریبی را در یک سال گذشته تاکنون با اعتبار هشت میلیارد ریال بازسازی کردند که در مهر ماه بهره برداری می شود، گفت: خوشبختانه خیران و شهروندان بابلی با توجه به افتخارات درخشانی که دانش آموز بابلی کسب می کنند بسیار علاقه مند هستند تا در این بخش سرمایه گذاری کنند.

او افزود: در یک سال گذشته ۶۰ میلیارد ریال کمک های مردمی برای هزینه های جاری مدارس هزینه شده است که این نشانگر همکاری مردم در اداره مدارس می باشد.

جایمند همچنین از کسب رتبه زیر دو هزار کشوری توسط ۱۴۰ دانش آموز بابلی در کنکور سال جاری خبر داد و گفت که بابل در این زمینه رتبه اول استان مازندران را دارد.

وی افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی آموزش و پرورش دانش آموزان بابلی به تنهایی بیش از ۵۰ درصد از افتخارات علمی، فرهنگی و هنری استان را کسب می کنند.

جایمند کسب ۲۹۱ رتبه اول استانی در مسابقات فرهنگی، هنری ، پرورشی و قرآنی را از دیگر افتخارات دانش آموزان بابلی معرفی کرد.

شهرستان ۵۶۳ هزار نفری بابل حدود ۹۰ هزار دانش آموز دارد که در ۶۰۰ مدرسه تحصیل می کنند.

/۱۶۵۴۷۳۴۳

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.