پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید معاون عمرانی فرمانداری ساری از پشتکوه چهاردانگه

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، مهندس عباسی معاون عمرانی فرمانداری ساری روز گذشته از روستاهای دهستان پشتکوه بازدید کرد.

 در این بازدید مهندس بخشوده رییس اداره آب و فاضلاب و مهندس کاظمی رییس جهاد کشاورزی چهاردانگه وی را همراهی کردند.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری گفت: با توجه به جلسه ای  که  با معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، مسئولین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، بخشدار چهاردانگه و مسئولین دستگاه های اجرایی در حوزه های آب، جهاد کشاورزی، مسکن و راه و مسئولین روستا اراء که در فرمانداری ساری  پیرامون مسائل و درخواست های روستای ارا برگزار شد بعد از بحث و بررسی مقرر شد بازدیدی از روستا انجام شود که این  در نهایت منجر به بازدید میدانی روز گذشته مسئولین فوق از این روستا شد.
الندانی در ادامه افزود: بررسی میدانی حوزه های آبرسانی شرب و کشاورزی، آبراه ها، ذخیره سازی منابع موجود آب روستا، مشکلات ارتباطات زیرساخت صدا و سیما، مشکلات حوزه برق و … روستای ارا از جمله این بررسی میدانی بود. ضمن اینکه بازدید از زمینهای کشاورزی این روستا و برنامه ریزی برای کشت های الگویی گیاهان دارویی نیز انجام شد.
الندانی افزود: بازدید از ظرفیت های ذخیره سازی آب های سطحی روستای ولویه سفلی نیز توسط این مسئولین انجام شد.
الندانی ادامه داد: خط انتقال آب کشاورزی از روستاهای ارا و ولویه سفلی به زمینها و باغات کشاورزی نیز پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در این دو روستا می باشد. در ادامه بازدید از چشمه سورت و ظرفیت های موجود این چشمه پس از انتخاب سرمایه گذار نیز توسط مهندس عباسی و مسئولین همراه انجام شد.
الندانی در پایان ضمن ابراز خرسندی از نگاه ویژه ی مسئولین در حوزه های آب شرب و کشاورزی به دهستان پشتکوه، ظرفیت های دهستان پشتکوه در حوزه های کشاورزی و اشتغال را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با برنامه ریزی و هدف گذاری بلند مدت می توان از منابع و ظرفیت های روستاهای این دهستان برای حوزه های معیشت و اشتغال استفاده کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.