پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید معاون زیرساخت و عمرانی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و معاونت تربیت بدنی سپاه ‌کربلا از روستای کردمیر .

ازدید معاونت زیرساخت و عمرانی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و معاونت تربیت بدنی سپاه ‌کربلا از روستای کردمیر انجام شد.

0

بازدید معاونت زیرساخت و عمرانی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و معاونت تربیت بدنی سپاه ‌کربلا از روستای کردمیر انجام شد.
به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، عادل الندانی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه از بازدید مهندس امامی معاونت زیرساخت و عمران قرارگاه سپاه کربلا و سرهنگ غفارپور معاونت تربیت بدنی سپاه کربلا با حضور حجت الاسلام خراسانی امام روستای قرارگاه در دهستان و اعضای محترم شورای اسلامی، دهیار عزیز و برخی از جوانان روستای کردمیر از ظرفیت ها و فرصت های ورزشی ابن روستا خبر داد.
وی در ادامه افزود: در این بازدید ابتدا مدرسه روستای کردمیر مورد بررسی مسئولین در حوزه های کمبودهای ورزشی قرار گرفت. در ادامه نیز زمین فوتبال روستای کردمیر نیز مورد بازدید قرار گرفت.
الندانی همچنین ادامه داد: این بازدیدها با هدف کمک به ارتقاء سطح فعالیت های ورزشی با استفاده از ظرفیت ها و فرصت های بهینه ی ورزشی این روستا و وجود تعداد زیادی از جوانان این روستا انجام گرفت.
مسئول قرارگاه محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه در پایان ضمن اشاره به این موضوع که پیگیری ها از سازمان های حمایتی و دستگاه های اجرایی مرتبط در حوزه های کمبودهای ورزشی با کمک قرارگاه و مسئولین و جوانان فعال و موثر روستا انجام خواهد شد، اظهار داشت: در پایان نیز تعدادی البسه ی ورزشی نیز برای استفاده ی جوانان روستای کردمیر به مسئولین روستا تحویل داده شد و مقرر شد سایر ظرفیت های روستاهای دیگر در این حوزه ها نیز در آینده مورد ارزیابی قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.