پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید مسئولان بخش چهاردانگه از پایگاه امداد و نجات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه به مناسبت هفته هلال احمر، اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه به همراه تنی چند از مسئولین بخش از پایگاه امداد و نجات هلال احمر چهاردانگه بازدید کردند.

2

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه به مناسبت هفته هلال احمر، اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه به همراه تنی چند از مسئولین بخش از پایگاه  امداد و نجات هلال احمر چهاردانگه بازدید کردند.

 

در این بازدید از زحمات شبانه روزی امداد گران هلال احمر که شبانه روزی در خدمت مردم و مسافرین بخش چهاردانگه هستند تقدیر و تشکر نمودند.

 

 

photo_2016-05-09_22-58-55

 

 

2 نظرات
  1. م موسوي می گوید

    چی میشینید از خودتون پذیرایی میکنید به فکر مردم چهاردانگه با جاده های مرگش باشین هفته ای نیست که از این جاده جنازه بیرون نیاد- حالا آقایان میشینن دورهمی فقط صحبت میکنن پذیرایی میشینن

  2. حقیقت می گوید

    سلام برادر/من طرفدار هیچ جناح خاصی نیستم/از بچه های هلال احمر هستم/همینکه اون روز جمعی از مسولین به فکر ما بودند جای تشکر داره/ جاده یک کار ملی هست که چند بخش و شهرستان ساری باید بیاد پای کار/شما حالی از بچه های هلال احمر گرفتی؟ من کمال تشکر را دارم از عزیزانی که به ما سر میزنند و اگر چشماتو باز کنی میبینی که پذیرایی یک چایی ساده با شیرینی که خودشان آوردند بروید و حلالیت بطلبید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.